Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Tips voor en door helpers

Enthousiastelingen gezocht voor nieuwe community voor gepeste mensen

Standaard profielafbeelding
Jel

Goedemiddag allen,

Mijn naam is Jellie Bosgra, werkzaam als Verpleegkundige en coach bij Langer Lontje.

Onlangs heb ik mijn verhaal gedeeld bij RTL's Slotakkoord (te vinden bij google onder Slotakkoord Jeltje). Dit omdat mensen anderen vaak niet begrijpen, maar wel veroordelen. Daarmee wil ik het uit het taboe helpen en er hopelijk aan bijdragen dat mensen er niet meer alleen voor staan.

Hier bij Slachtofferhulp mag/kan een nieuwe communitiy opgezet worden, zodat mensen zich veilig en gehoord voelen.

Vandaar deze oproep. Hoe een en ander vervolgens vorm gegeven kan worden, kan in samenspraak met Slachtofferhulp worden besproken.

Ideeen zijn welkom.

 

Hoor jullie graag.

Jellie

Bezig met laden...

10 Reacties *

06 juli 2023
Hallo Jel, Fijn! Ben benieuwd. Je ontvangt een bericht van mij via WhatsApp. Met vriendelijke groet, Quincy Ambassadeur Slachtofferhulp Nederland.
Standaard profielafbeelding
Jel
06 juli 2023
Hoi Quincy, Heel fijn te horen en ik houd je zeker op de hoogte… Is het oké te appen?
05 juli 2023
Dag Jel, Ik doe mee. Houd je mij op te hoogte. Met vriendelijke groet, Quincy Ambassadeur Slachtofferhulp Nederland
Standaard profielafbeelding
Jel
05 juli 2023
Thanks Quincy, Zelf heb ik geen hulp meer nodig, maar zoek nu voor de (op 25 september as, de eerste dag van de week tegen pesten), vrijwilligers die meehelpen om de community te gaan draaien/ondersteunen… Lenaco, doe je nog mee?
05 juli 2023

Als antwoord op door 793a750f45c045…

Zeker Jel, dat had ik in een eerder. Stadium al aan gegeven Groet Leo
05 juli 2023
Beste Jel, Fijn dat je jouw verhaal met ons deelt. Uw verhaal komt mij bekend voor en kan ik mij in deze voorstellen om hier meer aandacht voor te vragen. U heeft mijn steun. Weet dat je er niet alleen voorstaat. Slachtofferhulp Nederland is er voor jou. Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Met vriendelijke groet, Quincy Ambassadeur Slachtofferhulp Nederland
Standaard profielafbeelding
Jel
19 maart 2023
Goedemorgen Lenaco, Is het oke voor je om prive verder te contacten? groet Jel
09 maart 2023
Beste Jel, Jazeker heb ik interesse om mee te doen, dat is niet helemaal duidelijk geworden, toen ik zei dat ik hier aardig over kan mee praten en denken. Ik zeg hier volmondig ja tegen. Vriendelijke groet Lenaco
Standaard profielafbeelding
Jel
09 maart 2023
Goedemorgen Lenaco, Akelig dat je klacht niet werd erkend, maar mooi dan weer dat diegene toch werd ontslagen omdat er veel meer aan de hand was. Mooi dat je daar nu weg bent en gepensioneerd bent, zal hopelijk veel rust geven, je hebt vast je best gedaan. Maar om op de oproep terug te komen: Heb je daar interesse in om aan mee te helpen?
09 maart 2023
Beste Jeltje, Ik heb jouw oproep gelezen en zonder jouw verhaal te hebben gezien of gehoord kan ik hier aardig over praten en meedenken. Sinds september ben ik gepensioneerd als verpleegkundige. De laatste 2,5 jaar ben ik op mijn werk gepest door een groep verpleegkundigen, nadat ik een van de leidende pestfiguren heb aangepakt. Klacht ingediend, vertrouwens persoon ingeschakeld en een onderzoekscommissie. De onderzoekscommissie was trouwens een lachertje omdat de persoon in kwestie de afdeling had weten te splitsen in voor en tegenstanders. Hierdoor draaide het er op uit, dat mijn klacht niet werd erkend. Uiteindelijk is de persoon in kwestie wel ontslagen, omdat er meer speelde o. a omdat zij niet was aan te sturen door de leidinggevende. Vriendeliijke groet Lenaco