Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Oordeel uit, aandacht aan

Slachtoffer bedreiging met de dood

Gister ben ik met de dood bedreigd door bewoners op de groep van mijn vriend en is mn vriend mishandelt door die zelfde persoon. Hij is inmiddels al 11 keer in elkaar geslagen door de persoon. Ik ben nu echt ten einde raad

Bezig met laden...

4 Reacties *

06 maart 2023
Beste Florianne, Wat naar allemaal dat het jullie steeds weer de dupe van excessief geweld. Het moet gestopt worden. Maar het is niet allemaal makkelijk om het geweld te stoppen. Hadden jullie al aangekaart bij de leiding gevende of aangifte doen bij de politie. Mocht er deze stappen geen soelaas bieden dan kan jij als nog naar de hoogste baas gaan van de organisatie. Als deze ook niet helpt dan proberen bij een lokale pers door te vertellen wat er allemaal speelt bij de instelling. Probeer ook een bewijs materialen te verzamelen m.b.v mobiele telefoon op te nemen en desnoods op de media kanaal te posten. Misschien dat het wel zal helpen om deze geweld te stoppen. Verder wens ik je veel sterkte. Jullie staan niet alleen we zullen aan jullie denken.
06 maart 2023
Wat ernstig. Ten eerste: is er toevallig een vertrouwenspersoon ergens op de groep die (als je vriend dat durft) kan praten met jullie? Ik weet uit eigen ervaring dat ik in een groep een papier in moest vullen over diegene dat het ook zwart op wit staat, dan wordt er ook wat beter op hem gelet, in de gaten gehouden en eventueel zelfs geschorst kan worden (protocol) Misschien kan je veilig thuis eens proberen, misschien samen met die vertrouwenspersoon? En dan aangifte dan. Veel sterkte!
06 maart 2023
De politie inroepen!!!
06 maart 2023
Jeetje Florianne wat naar om te lezen! Hoe gaat het met je vriend en allereerst hoe gaat het met jou? Mishandeling en doodsbedreigingen zijn ernstig. Heb je er aan gedacht om aangifte te doen of heeft je vriend dit aangegeven bij de leiding waar hij woont ? Ik kan mij voorstellen dat je ten einde raad bent zo. Ik denk met je mee Liefs