Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Aanranding festival

Ik was carnaval aan het vieren met vrienden normaal is mijn vriend er bij helaas was die er die dag niet ik was aan het dansen met me vrienden tot dat ik een onbekende hand voelde bij mijn geslachtsdeel ik heb ter plekke aangifte gedaan, zijn hier meiden die dit ook heben mee gemaakt.

Bezig met laden...

3 Reacties

06 maart 2023
Hoi Isabella , Wat een nare ervaring dat iemand zomaar aan je lijf zit en al helemaal daar ! Je kunt je behoorlijk rot voelen na zoiets. (Netjes en zacht uitgedrukt) . Dat jij je zo voelt is heel begrijpelijk zeker omdet het zo kort geleden nog is gebeurd. Als je er last van blijft houden is het misschien niet onverstandig om proffesionele hulp in te schakelen. Veel sterkte
05 maart 2023
hoi isabella! wat dapper dat je dit deelt. ik heb zelf niet precies hier ervaring mee, maar ik wil er wel graag over praten. ik vroeg me af, als je het wilt zeggen, wat dit heeft gedaan met jouw vertrouwen in menigtes en vertrouwen in mannen. en wat deed dit met jou en de relatie met je vriend? weet hij het? veel liefs Rosan
05 maart 2023 (bewerkt)
Mijn vriend is er van op de hoogte en ik had problemen als die me aanraakte dat is gelukkig nu wel minder mannen in het algemeen vertrouw ik niet meer durf niet meer alleen naar een festival of iets en alleen over straat durf ik ook niet meer ik ben emotioneel en lichamelijk er kapot van