Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Stalking

Ik ben slachtoffer van stalking elke dag en avond de stalker kijken naar binnen vuurwerkbom op het raam je wordt  zo erg Gestalkt dat je het huis niet meer uit durft en het enige wat je nog kan doen is huil door het stalker gedrag door 3 jongens ik  in geleefd angst vol gescheld vol bedreigingen en wat stalker toen ook nog deed stalker volgde mijn overal waar ik naartoe  ging. Naar winkelen stalker toen ook foto  maak van mijn toen  ben ik naar politie gegaan en ook al zagen ze hoe erg het was 

Bezig met laden...

3 Reacties *

16 februari 2023
Beste Carolien, Wat ontzettend frustrerend voor je dat jou dit wordt aangedaan. Het is heel sterk van je geweest om aangifte te doen bij de politie. Dat is soms dan ook het beste wat je kunt doen. Ik hoop voor jou dat je hiermee hulp gaat krijgen en dat ze gaan onderzoeken wat ze voor jou kunnen betekenen. Het is logisch dat nu dit speelt jij het amper durft om je huis uit te gaan. Kun je er met anderen over praten in jouw directe omgeving? Je mag altijd op deze pagina jouw verhaal doen! Ik hoor je! Veel succes
16 februari 2023

Als antwoord op door 347882169a9141…

de stalker pak mij met Geweld
08 februari 2023
Hi Carolien, wat een vervelende situatie. Je schreef dat je naar de politie bent geweest en dat ze geconstateerd hebben dat het serieus was. Maar gaan ze ook wat aan de situatie doen?