Overslaan en naar de inhoud gaan

Onrustig na zware val

Hallo ik ben 8 meter naar beneden gevallen en zit nu werkeloos thuis. Nu heb ik last van onrust aanvallen en weet niet meer wat ik moet doen, ik heb nog veel last van pijn in mijn rug deze is gefixeerd met 8 pennen en mijn been ook hier zit een pen in. Ik heb 2 keer fysio maar op dit moment weet ik t ff niet meer 

Bezig met laden...

3 Reacties *

29 december 2022
Graag gedaan, Ik heb veel klachten dus veel medicatie maar voor de ergste pijn heb ik naproxen en diazepam van de huisarts. Daar zit ook een ontstekingsremmer in. Wat ook werkt is warmte in mijn geval en ik zit vaak met een kruik in mijn rug en kleed me erg warm. Warmte zorgt er ook voor dat de spieren ontspannen wat de pijn minder maakt.
29 december 2022
Bedankt voor je reactie mag ik vragen of je ook medicatie gebruikt en welke en wat is je ervaring? Ikzelf gebruik lorazepam
29 december 2022
Hoi Reekman, dat is enorm heftig en het genezen kan heel lang duren. Zowel lichamelijk als geestelijk en dat je werkeloos bent werkt ook niet mee, Gezondheid is het belangrijkste en 2 keer naar de fysio is niet veel, er gaat echt meer tijd en revalidatie overheen. Ik begrijp dat het enorm moeilijk is en je kan met je arts en fysio praten over die onrust aanvallen. Probeer je gedachten te verzetten hoe moeilijk dat ook is. Zelf zit ik ook al 2 jaar thuis door lichamelijke problemen en dat kan enorm spoken in je hoofd. Blijf er over praten maar zoek ook naar afleiding. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.