Hallo, ik zou graag mijn verhaal willen delen dat ik tot nu toe bijna altijd voor mezelf heb gehouden.
Ik ben student, vrouw (22).
Toen ik 16 jaar was had ik een turbulente relatie, na het eerste jaar werden de ruzies steeds heftiger en soms ook fysiek, ik voelde me vaak erg in het nauw gedreven door de situatie. Ik studeerde die tijd in Amsterdam en voor de opleiding moest ik stage lopen.
Ik ging stage lopen bij een designstudio. Het was een eenmanszaak.
Ik ben Nederlands maar ik ben in die tijd bekeerd tot de islam. Omdat ik de religie erg mooi en logisch in elkaar vind zitten.
Toevallig was de eigenaar van de studio waar ik stage liep ook moslim. Dus we klikten op meerdere vlakken en we konden het goed met elkaar vinden.
Ik was bijna 18.
De stage ging hartstikke goed we konden geweldig samenwerken en ik vond het leuk om te doen en mijn werk was ook goed.
Ik werkte ook soms voor hem in het weekend.
Soms bespraken we ook persoonlijke dingen ik had hem bijvoorbeeld verteld over mijn relatie en dat het niet goed ging. Hij wilde mij “helpen” uit de situatie te komen.
Op een gegeven moment heb ik zelf een punt achter de relatie gezet omdat het voor de zoveelste keer veel te ver uit de hand was gelopen.
Ondertussen kwam mijn stage bijna tot een eind maar ik zou daar blijven werken en de volgende periode weer stage lopen bij hetzelfde bedrijf.
Om het af te sluiten zouden ik en mijn baas uit eten gaan in Amsterdam, Dat deden we.
Het was een leuke avond waarbij we ook naar elkaar uitspraken hoeveel we dachten op één lijn te zitten.
Ik zou een contract tekenen die avond, dat gebeurde niet.
Op de terugweg naar huis zei hij “Anna ik moet je iets vertellen”.
Ik ben eigenlijk heel erg verliefd op jou.
Ik was met een klap doodstil, Ik dacht alleen maar hoe bedoel je verliefd op mij? je bent 2x zo oud.
Hij smeekte me om een reactie maar ik was echt in shock. Uiteindelijk na 6 rondjes door mijn straat te hebben gereden werd ik thuis afgezet. Ik woonde bij m’n ouders.