Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Voorstellen Ambassadeur: Lindsay

Ik ben Lindsay en woonachtig in Amsterdam. Een drukke, maar gezellig stad. De reden waarom ik mij heb aangemeld als ambassadeur van de lotgenoten community, is omdat het fijn is om te weten dat je er niet alleen voor staat. Meerdere mensen die hetzelfde of soortgelijks hebben meegemaakt, die je een luisterend oor kunnen bieden of advies kunnen geven (als dit gewenst is). Daar sta ik 100% achter.

Nog even over mijn mooie stad Amsterdam: ik ben er geboren en getogen, maar ook de drukte wordt mij soms teveel. Vooral het verkeer kan chaotisch zijn. In 2010 ben ik zelf slachtoffer geworden van een verkeersongeluk en heb ik hier toen lichamelijk en geestelijk verwondingen aan overgehouden. Ook al is het twaalf jaar geleden, het ongeluk staat nog op mijn netvlies maar ik heb het wel een plekje kunnen geven. Dit heb ik gedaan door er met anderen over te praten en het vooral niet op te kroppen. De community is daar een mooie plek voor waar niet geoordeeld wordt en er op jouw behoeften wordt ingespeeld.

Bezig met laden...

1 Reactie *

21 september 2022
Goeie morge allemaal Ik ben een jonge man van 35 jaar heb inmiddels al 3 kinderen 1van 5 en 1 van 4 en de baby'tje van 1jaar ik heb afgelopen Mei van dit jaar een zeer heftige ongeval gehad en ben slachtoffer geworden van politie geweld waarbij mijn linker been is geamputeerd 3 ribben gebroken een schedelfractuur en de aorta ader vertoont een scheur van 3 bij 4 mm.de rijkspolitie is bezig met de zaak ik was zelf op de motor. Mijn motor die heb ik bijna 4jaar geleden gekocht en mijn motorrijbewijs met mij hard werkende spaarcentjes. Ik ben nu volledig uit de maatschappij gerukt en eigenlijk gewoon aan me lot overgelaten. Ik heb elke dag moeite met het leven met 1 been.ik kan er nie overheen komen en beetje voor beetje bessef ik dat ik beter dood had kunnnen zijn