Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Na 9 maanden stalken word ik nu met de dood bedreigd

Mij al 9 maanden stalkende bovenbuurvrouw, die 7x 24 uur binnen en buiten de flat stalkt en enorme overlast veroorzaakt met al wat ze verzinnen kan laat zich nu bijstaan door een aantal verslaafde zigeuners om mij ondermeer met de dood te bedreigen en ook midden in de nacht voor mijn deur staan en proberen binnen te komen zich voordoen als een onderbuurvrouw van 92 jaar oud . Gaat dag nadat, nacht nacht door sinds 27 augustus. 112 gebeld en 0900-8844. Politie weigerde elke hulp. In de nacht van 27 augustus wel patrouille van 2 vrouwelijke agenten eindelijk langs gekomen die ook bovenbuurvrouw heeft aangesproken, die daarop verhaal bij die zigeuners is gaan halen. Vorige politie patrouilles in die 9 maanden waren er erg weinig en die dreigden mij mij telefoon af te pakken zodat ik nergens meer voor hulp kom bellen. Ben ook nog gehandicapt met paar bedreigende aandoeningen. Geen slachtoffer advokaat is bereid iets te doen. Mijn ervaring komt overeen met meerdere mensen hier en elders. Wijkagenten geven niet thuis of beweren dat er niks gebeurd net als de woningvereniging. Hopelijk komt iemand van slachtofferhulp een dezer dagen bij mij thuis . Je staat gewoon machteloos bij deze geweldige terreur en je buren weigeren te getuigen.a

Bezig met laden...

7 Reacties *

22 september 2022
Zo'n Ring video deurbel maakt het stuk makkelijker en schrikt daders flink af blijkt. Beter dan die cheapo van de Action. Familielid adviseerde deze ring video pro van 179 euro op Amazon.nl, zit meteen 110-230 powder Adapter bij. Hij maakt gelijk een video. Ik zou de gevoeligheid op hoogst zetten in de instellingen en op alles,. Niet alleen personen, dan reageert hij op alles. Je kunt het gezichtsveld beperken door 3 gebieden aan te passen. Maat standaar neemt hij volle veld. Koop je meer van die apparaten kun je ze in een zon z.g. defense ring plaatsen rondom je huis. Ik had al heel lang foscam beweegbare IP cameras maar minder geschikt voor dit werk, wel voor in huis beveiliging. Goed voor inbrekers als je op vakantie bent, niet voor stalkers . Vergeet de spuitbus met afweermiddel en rode verf niet. Moet maar.
20 september 2022
Politie werkt nergens mee en de woningbouw ook niet. Deze stalkster blijkt elders al eerder toegeslagen te hebben dat was ook vrij vlot mijn eerste indruk. Volkomen gestoord, vermoedelijk buiten gezet op PAEZ afdeling ggz waar ze geeneens te tolereren was. Daar lijkt het op. Kan ook nog wel erger zijn. Rijp voor dwangverpleging, misschien al in gezeten. Verrassend is dat iedereen niet meteen de stalker in de gaten heeft die ook jouw omgeving manipuleert voor nog meer terreur. Dan hebben ze bondgenoten om jou gek verklaard te krijgen. En hooguit veroorzaken ze alleen maar overlast en normale woongeluiden. Ik verzeker je het is 7x 24 uur de hel.
18 september 2022
Heb je ook meldingen gedaan bij de woning bouw? Veel bewijs verzamelen en dan misschien toch eens aangifte doen om zo contact verbod te kunnen afdwingen Ik word al dik 2 jaar gestalkt, al 2 x aangifte gedaan maar ze doen er niets mee. Te druk met belangrijkere zaken. Dit beheerst je leven en voelt je niet veilig. Ik voel mij totaal niet serieus genomen. Ik ben bijna op een punt beland dat ik …. Zeg het maar niet. Welkom in ons kromme rechtsysteem.
18 september 2022
Ik zou nog meer electronica erbij halen, desnoods een drone met wifi en video. En goede voice recorder, b.v.k. de Olympus VN-713PC voice activated. Terugslaan met westerse wapens helaas. En koop een spuitbus met legaal afweermiddel en rode verf om je belager af te schrikken en markeren. Kosten 10-30 euro
18 september 2022
Koop een goede video deurbel. Ik heb nu de ring video pro van amazon.nl kosten 179 euro incl internationale trafo. Heb paar dagen die LSC cheapo van action gehad, kosten 40 euro incl separate sd card. Na 3 dagen besef je dat je meer bewijs opgeslagen in de cloud wil. Basic Cloud account is 4 euro per maand. Voor 10 euro heb je plus account met meer mogelijkheden . Photo en video te delen met Jan en alleman en de deurbel in zijn geheel met vriend of familie. Echt doen! Je krijgt 30 dagen plus account gratis om te proberen bij aankoop. Bij installatie heb je misschien clevere student nodig, maar zo gebeurd. En natuurlijk WiFi
19 september 2022

Als antwoord op door 8bb8e6138f454c…

Dank je wel voor je advies ik zal ga zeer zeker zo,n ding aanschaffen
18 september 2022
Dit paar dagen geleden al gedaan. Politie beweert dat een buurman nooit stalker kan zijn en stalken alleen via social media gaat. Jij weet ook dat het anders is. Er zullen wel meer forumleden zijn die het niet eens zijn met deze politie. Via connectie uit beveiligingswereld kwam ik er gisteren achter dat deze bovenbuurvrouw voor ze hier kwam in deze stad door andere woningvereniging maar liefst twee keer binnen korte tijd is buiten gezet voor zeer waarschijnlijk hetzelfde. Men zei erbij dat ze totaal niet spoorde qua gedrag.