Opzoek naar iemand met een soortgelijke ervaring

Naar de lotgenotengroep ‘Voor nabestaanden van zelfdoding’
18 augustus 20223 reacties213 weergavenPublieke groep
Faith28

Lieve lotgenoten,

Ik heb mijn verhaal augustus 2021 met jullie gedeeld, over het verlies van mijn moeder door suicide.

Nu merk ik bij mijzelf de behoefte om ook eens af te spreken met een lotgenoot. Zijn er onder jullie ook die hier behoefte aan hebben?

Ik zoek iemand die ook haar of zijn moeder of vader heeft verloren. Het lijkt me fijn wat te drinken samen en hierover in gesprek te gaan. 

Omgeving zuid-holland

Reageren op dit verhaal?

Als lid van de Lotgenoten Community kun je in gesprek gaan met andere leden. Deel jouw eigen ervaringen, ondersteun andere slachtoffers of stel vragen.

3 reacties

Default profile image
Pieter

Mijn vader is twee jaar geleden door suicide om het leven gekomen. Ik herken de behoefte wel om daarover te delen met mensen die iets vergelijkbaars meegemaakt hebben... ik zou ook graag aan een lotgenotengroep deelnemen, maar ik kan daar onder kantooruren niet aan committeren. Ik woon toevallig ook in Zuid-Holland, dus ja, het moet zeker mogelijk zijn om elkaar eens te ontmoeten.

Login om te reageren
Default profile image
Madelaine-93

Hoi,
Ik heb twee maanden geleden mijn tante (die voor mij was als een zus) compleet onverwacht verloren door suïcide. Ik woon ook in zuid Holland en zou wel een keer willen afspreken.

Login om te reageren
Default profile image
Gerda m

Hallo,

Eind augustus heeft mijn vader een eind aan zn leven gemaakt.
Ik heb hem gevonden. Het is allemaal nog heel vers, maar zou wel in contact willen komen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.

Login om te reageren