Opzoek naar iemand met een soortgelijke ervaring
Lieve lotgenoten,
Ik heb mijn verhaal augustus 2021 met jullie gedeeld, over het verlies van mijn moeder door suicide.
Nu merk ik bij mijzelf de behoefte om ook eens af te spreken met een lotgenoot. Zijn er onder jullie ook die hier behoefte aan hebben?
Ik zoek iemand die ook haar of zijn moeder of vader heeft verloren. Het lijkt me fijn wat te drinken samen en hierover in gesprek te gaan.
Omgeving zuid-holland
Bezig met laden...
21 Reacties
Ik heb er ook zeker behoefte aan.. des te meer nu mijn oufste zus afgelopen weekend ook suicide gepleegd heeft.. weer dit proces moeten doorleven ik heb echt geen idee hoe.. maar zo hard behoefte aan lotgenoten contact. Iemand een idee voor een plaats? Is een datumprikker handig/whatsappgroep?
Het is weer ff geleden dat ik wat geplaatst heb. Maar zijn er nog mensen die met elkaar af willen spreken. Om het verhaal met elkaar te kunnen delen.
Ik heb er wel behoefte aan
Dit moeten we zeker een keer doen. Heftig allemaal hoor.
Voor jou sterkte deze week.
Gr gerda
Ik ben twee dagen geleden mijn vader (compleet onverwacht) verloren door zelfdoding. Het is hier dus nog heel erg vers, maar zou graag hierover spreken met andere lotgenoten. Dus je mag altijd contact met me opnemen! Het lijkt me fijn met een soortgelijke hierover te kunnen praten.
Ik weet niet of ik je kan helpen. Maar wil je graag steunen zo goed als ik kan.
Jerry
Hoe is het nu met je?
Eind augustus heeft mijn vader een eind aan zn leven gemaakt.
Ik heb hem gevonden. Het is allemaal nog heel vers, maar zou wel in contact willen komen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Ik heb twee maanden geleden mijn tante (die voor mij was als een zus) compleet onverwacht verloren door suïcide. Ik woon ook in zuid Holland en zou wel een keer willen afspreken.