Overleden huisgenoot aangetroffen in bed
Woensdagochtend sliep ik zoals gewoonlijk uit en lag daarna nog serie te kijken in bed. Opeens hoor ik meerdere keren de deurbel gaan. Ik hoor iemand buiten de naam van mn huisgenoot roepen. Daarna ging weer de bel. Ik neem de intercom op en vraag wie er voor de deur staat; het is de vriend van mn huisgenoot. Ik laat hem binnen en wees hem dat haar slaapkamer boven is; hij weet de weg. Ik bleef beneden en wilde net gaan douchen tot ik haar vriend hoor hoesten en (bijna) overgeven. Ik vroeg of alles okay was en zijn antwoord was: ze leeft niet meer. Gelijk de politie gebeld en binnen 5 minuten stonden ze voor de deur. Het is nog geen week geleden en zie haar nog steeds voor me in bed; overleden door een overdosis…..
Bezig met laden...
2 Reacties
Wat heftig moet dit voor je zijn en ook logisch dat je die beelden nog voor je ziet. Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen en je mag je gevoel en emoties de ruimte geven. Heb je al eens gekeken wat Slachtofferhulp nog meer voor je kan betekenen? : https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/zelfdoding/
Hou je taai!