Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Oordeel uit, aandacht aan

Emotioneel & Psychisch Geweld waaronder narcisme

Hallo, ik heb twee maanden geleden ontdekt dat ik ben opgevoed door een narcistische moeder. Toen ik ben ik verder op zoek gegaan over informatie. Wat ik graag wil delen is de opluchting dat ik niks kan oplossen in de relatie behalve dat ik uit de situatie kan stappen om het veilig voor mezelf te maken. Ik heb sinds twee maanden geen epileptische aanval meer gehad. Wat ik allang vermoedde is dat aan de epilepsie een trauma ten grondslag lag en ik heb het nu gevonden. Ik  ben wel alleen komen te staan door de voorgeschiedenis en mis verbinding.....en vooral verbinding met mensen die mij begrijpen.....ik zoek mensen die ook emotioneel misbruik en mishandeling hebben meegemaakt om te delen en uit te wisselen. Ik zou graag een live-lotgenotengroep emotioneel & psychisch misbruik willen in de stad Groningen om te delen. Is dat mogelijk vanuit slachtofferhulp Groningen?

Bezig met laden...

2 Reacties *

05 juli 2022
Hallo Bella Anna, Wat vreselijk om te horen dat je opgevoed bent door een narcistische moeder, doet moet een heftige periode zijn geweest, maar wat sterkt dat je stappen hebt genomen en goed voor jezelf zorgt. Ik snap dat je verbinding mist, want dat zou je zoveel sterker maken dan je al bent. Ik heb even gekeken of er ook een fysiek lotgenotengroep is bij jou in de buurt en deze is er wel. Je zou jezelf kunnen aanmelden daarvoor: https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/ Hou je taai!
05 juli 2022

Als antwoord op door 0897350e2f6e41…

Super bedankt Laura! Ik ga me aanmelden bij deze lotgenotengroep! Groet Bella Anna Laura, ik heb geen lotgenotengroep gevonden voor narcisme op die pagina die je me geadviseerd hebt. Dit schrijf ik niet als kritiek maar dat jij ook op de hoogte bent dat hier geen narcismegroep is of emotioneel misbruikgroep. Groet Bella Anna