Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Gevoel uitzetten is moeilijk

Goeie dag 

Mijn ex is zeer explosief en heb dat meerdere malen ondervonden, wil hem nooit meer terug en hij valt mij nu lastig met post en voor de deur staan , toch zijn er momenten dat ik hem mis , snap er niks van , het foute aan hem staat zeker boven de goeie dingen , herkent iemand dit gevoel ?

Bezig met laden...

6 Reacties *

31 augustus 2023
Heel herkenbaar. Mijn stalker was overal waar ik was nadat ik hem dumpte omdat ik er achter was gekomen dat hij nog een relatie met een ex vriendin had waarvan hij zei dat dat uit was. Toen hij door bleef gaan met mij en mijn omgeving te overtuigen dat we voor elkaar bestemd zijn en zogenaamd overal ‘toevallig’ was zei hij dat het komt omdat het universum ons bij elkaar heeft gebracht en hij me totaal niet opzocht (achteraf snap ik niet waarom ik dit geloofde) Liefde maakt blind en ik ben er toen voor gevallen. Voel me hier zooo onwijs dom over achteraf want ben nu nog veel verder van huis. Nu, nadat er echt veel nare dingen zijn gebeurd, durf ik wel te zeggen dat ik geen gevoelens meer voor hem heb op die manier. Maar mijn hemel, zo herkenbaar dit en het is echt een mega naar innerlijk gevecht.
19 juni 2022
Hoi Thomar, Ik begrijp dat de angst blijft! Is de politie op de hoogte? Ik lees dat hij post achter laat. Dit zou je kunnen bewaren om aan te tonen in welke mate je er last van hebt. Wist je dat je slachtofferhulp ook kunt bellen voor een persoonlijk gesprek of advies? Je hoeft dit niet alleen te doen! Liefs, Ro
19 juni 2022

Als antwoord op door 6c385d9c55554d…

Hoi Heb contact met slachtoffer hulp en politie is op de hoogte , wijkagent is ook op de hoogte , hij stond gisteren weer voor mijn deur en heb het weer doorgegeven, hoop dat ze er iets mee doen , hij is ontoerekeningsvatbaar, hij zoekt via allerlei wegen om met mij in contact te komen , dit is best zwaar en angst is niet fijn
19 juni 2022
Hoi Thomar, Jemig wat vervelend wat je nu meemaakt! Ik heb geen vergelijkbare ervaring wat betreft stalking. Maar ik herken mij heel goed in je emoties. Ik heb zelf ook een ex die verschrikkelijke dingen heeft gedaan. En toch kon ik hem missen. Ik begreep er niks van! Tot ik later begreep dat ik niet hem miste. Maar mijn maatje. Een illusie dus. Ik heb ook leuke tijden met hem gehad. Dat miste ik. Het samen delen van ervaringen en momenten. Dat miste ik. Maar niet hem. Het heeft een tijdje geduurd voor ik dat echt goed begreep. Naar mate de tijd verstreek en ik steeds meer afstand kon nemen van de situatie, verdween het missen volledig. Het feit dat jij hem kan missen ondanks wat er gebeurd is, zegt alles over jou als mens en niets over hem. Je bent een warmhartig mens. Met veel liefde in je. Die je graag deelt met de mensen dicht bij jou. Geef jezelf die liefde. En geef jezelf en je geest wat tijd om te begrijpen dat dingen nu anders zijn. Soms loopt je hart wat achter op je verstand. En dat is helemaal niet erg! P.s. is er iemand op de hoogte van de stalking? Voel je je veilig? Als je ergens hulp bij kunt gebruiken, dan ben ik en iedereen van deze community er voor je. Liefs, Ro
19 juni 2022

Als antwoord op door 6c385d9c55554d…

Hoi Voel me op dit moment niet veilig, vrienden en buren en familie zijn op de hoogte , maar dan nog , hij slikt medicijnen voor psychische klachten en blowt en drinkt , hij is niet in de schatten kwa gedrag , kan alleen hopen dat hij stopt
18 juni 2022
Ik weet het