Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Seksueel misbruikt

Beste leden,

Ik ben sinds Oktober 2021 meerdere malen tot Maart 2022 seksueel misbruikt geworden door de huisbaas omdat ik ongedocumenteerd ben en constant met de illegaliteit werd bedreigd. Ik heb nog steeds geen aangifte kunnen doen omdat ik bang ben dat dit niet serieus wordt aangenomen door de politie. Heb wel een keer gebeld met de politie en erover gesproken. Maar nooit meer teruggebeld. Ik ben slachtoffer van zedenmisdrijf , diefstal, bedreiging en intimidatie. Voor diefstal heb ik vrijdag wel een afspraak voor aangifte. 

Met vriendelijke groet,

Shang

Bezig met laden...

2 Reacties *

09 juni 2022
Dag Shang, Lastige situatie aangezien je geen documenten bezit. Enige optie is dan om naar de politie te gaan en dit kenbaar te maken of naar een asielzoekerscentrum. In nederland wordt alles via iemands registratie afgehandeld dus zonder documenten gaat dat lastig worden. Dus ik zou open kaart spelen anders blijf je onderdrukt worden in deze situatie. Veel sterkte gewenst
08 juni 2022
Oh Shang wat verschrikkelijk voor je! Slachtofferhulp wel gebeld? Eem goed adviserend gesprek lijkt me op z’n plaats en hulpverlening. Ik weet niet wat ik nog meer kan adviseren. Blijf van mn lijf huis optie? Liefs sterkte Paloma