Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Onbekende online stalker

Hi,

ik heb zojuist een account aangemaakt hier. Ik word sinds september 2021 online gestalkt. Helaas heb ik geen idee wie het is. Er zijn vorig jaar een tiental instagram accounts, linkedin accounts en een facebook account aangemaakt om mij lastig te vallen. In de instagram accounts plaatste hij/zij foto’s die bij mij openbaar staan, vaak hele oude foto’s van Facebook. Hierbij staan hele nare, gemene en soms seksuele teksten bij. Ik heb dit constant gerapporteerd en ik ben in februari van alle social media afgegaan, toen is het ook gestopt. 
 

helaas wist al gauw deze stalker mijn adres te achterhalen en sinds februari zijn er super veel bezorgingen via Thuisbezorgd besteld en bezorgd. Record is 4 bezorgingen in 1,5 uur.. het is echt pure terror en je zit niet meer rustig thuis. Politie gisteren aan de telefoon gehad, ze hebben niks kunnen vinden omdat deze persoon zo sluw is. Overal nep telefoonnummers en e-mailadressen gebruikt, en ook verschillende nep IP-adressen. Ik voel me echt een beetje verslagen. Politie kan niks vinden en Thuisbezorgd doet er niks aan. Politie vroeg zelfs of IK iemand gepest had in het verleden, waardoor diegene dit doet. Iedereen in mijn omgeving weet dat dit niet zo is, dat ik niet zo ben. De totale bestelwaarde ligt rond de 1500 euro ongeveer, echt bizar. We hebben er alles aangedaan om dit te stoppen, oa restaurants te bellen en te informeren.

Het is nu al wel 3 weken rustig, met afgelopen weekend wel een bestelling maar die is gelukkig niet bezorgd. Het is echt te bizar voor woorden dat dit allemaal mogelijk is, zonder een enkel spoor naar de dader. Onbewust doet het mij veel. Ik probeer me er niet mee bezig te houden maar ik kook van binnen echt van woede. Ik wil gewoon met gerust gelaten worden.

Bezig met laden...

10 Reacties *

05 mei 2022
Hallo Siemen, Ik wil even reageren op jouw verhaal. Ik ben particulier onderzoeker (prive detective) en als je wil kunnen we om de tafel gaan zitten of een keer bellen free of charge, om te kijken hoe we de ware identiteit van deze persoon die jou stalkt kunnen achterhalen. De persoon die jou belaagt, pleegt in feite identiteitsfraude en dat is strafbaar. Er bestaat een Centraal Punt voor Identiteitsfraude, kijk anders op deze link: https://www.rvig.nl/centraal-meldpunt-identiteitsfraude/melding-doen-bij-het-cmi Ik hoop dat ik je in ieder geval een eindje verder heb kunnen helpen. Laat maar even weten. Met vriendelijke groet
10 mei 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hallo, Ik ben bang dat u mij niet kan helpen, maar u mag me een privé bericht sturen erover als dat kan. Ik heb nu ook een melding gedaan bij het centraal meldpunt voor identiteitsfraude, aangezien ik zojuist weer een bestelling aan de deur heb verkregen. Het houdt niet op helaas
16 november 2023

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik weet dat dit al een oud bericht is. Maar zou ik met u in contact kunnen komen?
Mvg

05 mei 2022
Hi! Kan de politie geen betaalgegevens achterhalen van de bestellingen die bij jou geleverd worden? Zo hebben ze bij mij eerder ook mijn stalker kunnen achterhalen namelijk. Ik hoop dat het stopt of dat de politie nog verder onderzoek voor je kan doen!
05 mei 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Helaas kan dat niet. De bestellingen worden namelijk met contant betalen besteld… Gelukkig is het nu nog steeds rustig dus hopelijk kan de politie nog wat vinden om daarmee de dader te achterhalen
22 april 2022
Wat heftig om te lezen! Ik begrijp heel goed dat dit sluwe spelletje jou opbreekt. Jammer dat de politie zo weinig kan doen voor je. Al eens gedacht aan een privé detective? Ik hoop dat het nu rustig blijft. En dat de onbekende stalker zal in zien dat de fun er nu wel echt vanaf is. Dat wat ik je kan meegeven is, praat erover. Spreek je gevoelens, jouw verhaal uit naar hen die jou dierbaar zijn. Of hier, wij zijn er ook om te luisteren! Wij maken het helaas allemaal op een zelfde soort manier mee.
22 april 2022

Als antwoord op door b0e1884e028c46…

Ik heb idd wel eens gedacht aan een privé detective. Maar ik vraag mij nu af of dat nog zinvol is, aangezien zelfs de politie met de opgevraagde gegevens niks kan vinden. Gelukkig woon ik nog thuis en zijn mijn ouders ervoor me. Met hen praat ik er veel over, dus dat scheelt heel veel. Maar zij zijn, net als ik, ten einde raad wat te doen
22 april 2022
Ik hoop dat dit snel stopt. Denk goed aan jezelf. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten. Heb je hulp/steun van mensen om je heen? ?
22 april 2022
Hi Siemen, Dankjewel voor het delen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je veel doet. Bewust en onbewust. Heeft de politie verder nog tips of adviezen kunnen geven wat verder te doen? ?
22 april 2022

Als antwoord op door 6ca4374978034b…

Nee helaas geen tips of adviezen. Enkel dat als er wat gebeurt dat ik dit moet door moet geven.. het is dus echt afwachten