Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

stalkende bovenbuurvrouw

Ik word vreselijk gestalked na 4 jaar zware overlast van de vorige bovenbuurvrouw die een andere woning wenste van de woningvereniging over mijn rug. Ze wilde niet meer naast haar ex-vriendje wonen wat ze zelf de flat in had gehaald, een verslaafde, die weigerde haar geld te geven uit een erfenis kennelijk. Die eindelijk eruit na kordate politieinterventie. Had ook bij mij de voordeur ingetrapt na politiebezoek. Na een maand komt een nieuwe bovenbuurvrouw die binnen de de 4 weken een zeer hoog frequent patroon van geluidsoverlast op alle mogelijke manieren produceert. 7 x 24 uur. Dit al 6 maanden lang. Meubels slaan en gooien, 200-400 keer toilet doortrekken op een dag. Harde muziek. Schreeuwen . Met voorwerpen gooien. Met hamer tegen plintjes slaan. Kraan manipuleren elke minuut tot hevige slag in de leidingen. Andere buren horen dit ook, maar hebben minder last. Het duurt even tot ik mij realiseer dat ik eigenlijk vreselijk gestalked word. Niet alleen binnen de flat maar ook buiten. Ongeacht het tijdstip verlaat de bovenbuurvrouw ook toevallig net de de woning op de minuut. Ik ga ongepland via een omweg naaar de IKEA en kom haar daar tegen. Kan 2 keer maar niet vaker. Het lijkt wel of ze me electronisch kan volgen. Mijn mobieltje? Mijn auto? Als ik naar toilet moet trekt ze altijd het toilet onnodig boven mijn hoofd door. 2 weken terug plv wijkagent toevallig erbij. Hij beweerd dat hij niks hoort en begint agressief spelletje dat ik hem van liegen  zou betichten omdat ik niet kan geloven dat hij niks hoord. tientallen malen politie gebeld. Komt vrijwel nooit en als zodanig opzichtig met tamtam dat de persoon gewaarschuwd even gestopt is. Gaat na vertrek patrouille doodleuk verder. Gezien samenstelling flat weinig mensen die willen getuigen om een of andere reden.

Bezig met laden...

4 Reacties *

18 september 2022
Mijn stalkster blijkt dit in de stad vaker gedaan te hebben, mogelijk nog erger. Twee keer binnen korte tijd alleen al in deze stad buiten gegooid bij andere woningvereniging schijnt. Ze slaat en gooit met alles dag en nacht 7x 24 uur en trekt 200-600x nodeloos toilet door. Alleen stil als enkele zeldzame politiepatrouille langs komt. Ze loert godganse dag uit raam. Ik heb elke soort oordop geprobeerd. Niks helpt. Politie meld zich niet bepaald geruisloos. Hoop wapengekletter en portofoons en centrale bel gebruiken die hele gebouw hoort. Ongeacht tijdstip komt ze me buiten flatxcomplex stalken op de minuut/seconde precies. Al kom ik om 4 s nachts uit ziekenhuis
01 juli 2022
Ik kan hierover meepraten. Het enige wat je hier kan doen is genoeg bewijs verzamelen en hier werk van gaat maken. Praten in zo'n verre situatie lukt vrijwel altijd niet meer. ik ga gelukkig verhuizen maar het is net zoals op school vroeger de pester wint en degene die gepest wordt moet weg. We leven hier in een raar landje. Heel veel sterkte de wax oordopjes doen iets verlichten. En jezelf niet laten gek maken.
07 april 2022
Hi Klaasvaak, Wat moet dat een vervelende rot situatie zijn waar je in leeft. Heb je zelf al eens met die buurvrouw geprobeerd te praten? Misschien kunnen jullie tot afspraken komen? ?
03 juli 2022

Als antwoord op door 6ca4374978034b…

Waanzinnige aso tokkie, niet mee te communiceren