Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Bang

Ik ben een tijd geleden naar een prostituee geweest. Nu heb ik laatst een bericht gekregen van de pooier dat ik geld moest overmaken anders werden er fotos van mij verspreid. Dat geld heb ik toen overgemaakt en ik heb het nummer geblokkeerd. Daarna kreeg ik nog een bericht dat het niet genoeg was en ik ben daar niet op ingegaan. Ik ben enorm bang voor wat er gaat gebeuren en durf het aan niemand te vertellen.

Bezig met laden...

6 Reacties

06 maart 2022 (bewerkt)
Hey Cheyenna-33, Je kan hiermee inderdaad het beste naar de Politie gaan want zij doen is strafbaar. Ik snap ook wel dat je angstig bent over wat er zou kunnen gebeuren, maar zij kunnen daar wellicht wel wat mee doen. Ook om nieuwe slachtoffers te voorkomen.
05 maart 2022 (bewerkt)
Ha Cheyenna! Stap indd naar de politie. En maak onder geen enkel beding meer geld over. Ik snap dat je je zorgen maakt over hetgeen wat ze zeggen en praat erover met iemand. Voel je niet schuldig naar jezelf dat je dit hebt gedaan.
04 maart 2022 (bewerkt)
Dit klinkt inderdaad als afpersing. Als je weer betaald dan komen ze daarna weer om geld vragen (afdwingen dus). Vraag de politie om advies. Misschien kunnen zij wat met jouw verzamelde screenshots. Sterkte.
03 maart 2022 (bewerkt)
Het beste advies dat gegeven kan worden hierop is. Ga naar de politie. Dit is afpersing. Zij kunnen ook de beste adviezen geven. Internet als bron is meestal niet de beste adviseur
03 maart 2022 (bewerkt)
Ik heb op internet vooral gelezen dat ik niet meer geld moet sturen, dat ik overal screenshots van moet maken. Dat probeer ik nu maar ik ben in paniek over wat voor gevolgen dit kan hebben.
31 oktober 2024
Hallo, Ik heb de vraag of je er naderhand nog last van hebt gehad? En wat zijn je vervolgstappen geweest? Ik heb recentelijk hetzelfde meegemaakt.