Verhaal af vertellen
Persoonlijk vind ik het lastig om mijn verhaal te doen. Waarom? Vaak worden vrouw/meisjes misbruikt door een jongen of man. De verhalen die ik hier lees vind ik vreselijk en ik hoop dat een ieder ook de hulp krijgt die een ieder verdiend. Of een plekje kan geven.
Ik zat op een lomschool in Assen toen we een over nagels hadden. Helaas weet niet meer wat daar de achterliggende gedachten was...Toen ik die dag thuis kwam (woe. 16-12-1992) rende ik naar de hut die mijn vrienden en ik hadden gebouwd. Mijn vrienden waren er nog niet toen er een vrouw bij me stond. ''Hoi jongetje!'' en ik was stil verlegen toen zag ik haar nagels. Die waren lang en ik kon mijn ogen er niet van af houden en dat had ze door. Ze vroeg ''waar kijk je naar..?'' ik zei naar uw nagels. Ze kwam naar me toe en pakt me handen. Zullen kijken wie langere nagels heeft? Ik was stil en kon niets zeggen.... Zij won natuurlijk. Ik was bang maar het leek alsof ik niet meer in mijn lichaam zat. Ze ging achter me rug staan en pakte me armen en kruiste die en bond ze vast. Toen we naar haar auto ging kreeg ik een zonnebril op waar ik niets kon zien.Tien minuten later waren we bij haar woning ik zag door de zijkanten van de zonnebril wel wat maar kon het niet thuis brengen. We gingen met de lift naar boven naar haar appartement. Daar gingen we naar haar badkamer. Ik heette geen Wilfred meer maar Kilian en ik zat niet op de Boei (lomschool) maar op de OBS de Marskramer groep 5b en ze had vriendjes voor me bedacht die mee speelde in het verhaal. Brainwassing of zo. Ik had moeite of me soms Kilian te zijn en dan weer Wilfred. Misschien komt dat raar over maar ik kan het niet anders uitleggen. Ze me seksueeel aangeraakt daar wil ik verder niets over kwijt. Nu hoor ik stemmen die mij opdrachten geven al ruim 22 jaar. Ik ben 5x opgenomen geweest en vrees dat het weer gaat komen. Vannacht 3x GGZ gebeld. Ik hoop dat jullie nu een beter beeld hebben.
4 Reacties
Hoi Wilfred, knap dat je een deel van je verhaal hier neerschrijft op dit forum. Wat ik er uit opmaak is dat het een overweldigende nare ervaring is geweest wat deze vrouw nooit had mogen doen bij jou. En kan me voorstellen dat je het moeilijk vind en over bepaalde zaken niks kwijt wilt of daar nu nog niet naartoe wilt. Heb je ooit overwogen aangifte te doen? Hoop dat je de juiste mensen om je heen hebt en goede hulp. Heel veel succes!
Hoi hoi Wilfred,
Goed dat je je verhaal deed! Ik begrijp de impact ook die het op jou heeft gehad.
Hoop dat jij ook de juiste tools in handen mag krijgen om dit uit je systeem te krijgen.
Veel liefs en sterkt, hou vol je bent al zo goed bezig daar mag je trots op zijn.
Groet Prisca
Hoi Wilfred,
Ik moet bekennen dat ik het lastig vind om te reageren op je verhaal. Ik haal er niet uit of je hier nu een vraag mee stelt die ik mis of dat je gewoon je verhaal ergens wilt delen.
Lezende dat je ggz gebeld hebt 3x hoop ik dat je verhaal hier doen je wel verlichting heeft kunnen geven.
Nee, ik wil inderdaad mij verhaal doen. Het is voor mij ook lastig. Ik loop er al tientallen jaren mee. Het is voor mij zo goed.