Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Gestalkt door ex schoonmoeder

Beste Allemaal,

ik heb een relatie gehad toen dat uitging begon het gedonder 

vanaf het moment dat de relatie verbroken is wordt ik constant gebeld appt etc door mijn schoonmoeder en rest van de familie hoe ik het in mijn hoofd haal haar zoon pijn te doen ook wordt ik uitgescholden voor k wijf hoer en de meest vreselijke dingen ook mijn ouders worden constant door haar gebeld en geappt of ze wel weten dat ze een gestoorde zieke dochter hebben ook worden we bedreigd dat ze onze deur openbreekt en al onze tanden uit onze bek ramt letterlijke woorden en als we de deur uit gaan we welmochten oppassen als je het niet verwacht sla ik toe etc.Ik ben ook een tijdje gevolgd ging ik naar buiten voor werk of iets anders zag ik uit mijn ooghoek haar lopen.

we hebben aangifte gedaan nummers geblokt mocht allemaal niet baten ze wist toch telkens met een onbekend nummer ons te bereiken en zo niet dan deed ze briefjes in de bus 

uiteindelijk is het gelukt om van haar af te komen 

maar daardoor durf ik bijna de deur niet meer uit en als ik ergens ben krijg ik vaak paniek aanvallen of spontane huilbuien en ga ik ook heel erg trillen 

Ik wilde gewoon mijn verhaal bij jullie kwijt 

 

Bezig met laden...

1 Reactie *

26 januari 2022
Beste Francisca 18, Wel een wat late reactie van mij kant, maar ik zag jouw bericht pas vandaag. Wat heeft jouw schoonmoeder/familie heftig gereageerd op het verbreken van de relatie van jou en haar zoon. Natuurlijk is het voor de (schoon)ouders altijd een verdrietige zaak als hun kinderen een relatie verbreken. Maar het lijkt me dat ze dan in de eerste plaats alle aandacht moeten geven aan hun eigen kind. De woede en haat die jij hebt ondergaan is totaal misplaatst en heeft ertoe geleid dat je je nu nog steeds angstig voelt. Op zich is dat een redelijk normale reactie. De stress die je lange tijd hebt ervaren heeft tijd nodig om weer tot rust te komen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is bij jou, maar heb je er over gedacht om dit eens met jouw huisarts te bespreken. Hij kan je misschien verder helpen en kijken of er mogelijkheden zijn om hiervan af te komen. In ieder geval moet dit gevoel bij jou verdwijnen en je leven weer een normaal stabiele basis krijgen. Heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs