Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Ze kwamen in mijn woning

Er werd zware inbreuk op mijn privéleven gemaakt. Er waren verschillende scheidingen in mijn familie lopende. Dus veel ex-familieleden. Ruziënde (ex) familieleden. Er werd aan mijn spullen gezeten. Ik werd in de gaten gehouden. Wie er bij mij over de vloer kwam, met wie ik omging etc. Ik wilde al heel lang voor mijzelf beginnen. Vanaf dat moment leek het eerst leuk te zijn maar een paar maanden later werd ik vernederd en uitgescholden. Ook werd ik op websites geplaatst waar ik niet op wilde staan en kwam mijn eigen website tussen die sites op dezelfde pagina in de zoekresultaten. Ook werd er gespioneerd op mijn netwerk. Ze keken gewoon mee met wat ik deed. Er werden rotopmerkingen naar mij toe gemaakt als ik buiten was en ik werd belachelijk gemaakt oftewel getreiterd. Mijn docgter(s) werden tegen mij opgestookt. Er werden afspraken gemaakt waar ik bewust buiten werd gehouden terwijl mijn dochter toen bij mij het hoofdverblijf had. Zij was minderjarig en de helft van de tijd wist ik niet waar zij uithing. Dan kon ik haar weer gaan zoeken. Ik werd bedreigd, bestolen, geïntimideerd en uitgescholden. Eén keer ben ik verkracht. Dat is alweer acht jaar geleden. De laster die verspreid is tot in de medische wereld aan toe, vind ik het ergste. En het stoken tussen mijn dochters en mij. Ik deed 1 zelfmoordpoging die gelukkig mislukt is. Ik wil heel graag weer verhuizen.

Bezig met laden...

1 Reactie *

26 januari 2022
Beste Lasterslachtoffer 8, Misschien een wat late reactie van mijn kant, maar ik zag jouw bericht nu pas. Wat een nare ervaringen beschrijf je. Alles bij elkaar moet het je wanhopig gemaakt hebben om steeds weer door anderen dwars gezeten te worden en jouw leven dwarsbomen. Je schrijft in de verleden tijd. Betekent dit dat het nu wat beter met je gaat en je minder last hebt, ondanks het feit dat je wilt verhuizen. Goed dat jouw zelfmoordpoging mislukt is en je nog leeft. Je kunt nog zoveel betekenen voor je dochter(s) en andere dierbaren. Heb je met jouw huisarts jouw ervaringen besproken. Misschien kan hij/zij behulpzaam zijn voor verdere hulp en als er sprake is van urgentie voor een verhuizing bemiddelen. In ieder geval hoop ik dat het wat beter met je gaat en wens ik je heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs