Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

6 jaar cyber gestalkt

Hi .

 

ik word al ruim 6 jaar cyber gestalkt en ik weet niet wie het is. Politie doet niks en ik ben gwn zo moe van alles. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Bezig met laden...

3 Reacties *

16 maart 2022
Herkenbaar. En ook de "acties" die er ondernomen worden. Ik word ook al jaren gestalkt. Ze komen zelfs bij mij in huis en zitten aan mijn spullen. Zelfs een beveiligingssysteem hielp niet. Dus dat gaat weer weg. Verder haal ik mijn accounts van slachtofferhulp af, want ook daar zit de stalker/stalkster. Waarom? Uit jaloezie of wat. Ik begrijp echt niet waarom iemand zich niet gewoonmet zijn/haar eigen leven bezig houdt. Leef je eigen leven eens stalkster! Dat zeg ik dan dus in gedachten of tegen de muur uit pure frustratie tegen die stalkster. En telkens mij van internet afgooien. Mijn eigen internetverbinding nog wel. Mijn dochter heeft wel verbinding als zij bij mij is en ik zelf niet. Zo ver gaat de stalkster dus. Lovergirl soms? Dat hele gedoe komt mij de str..... aan uit ondertussen en zelfs verhuizen lijkt maar niet te helpen tegen dat hardnekkige onkruid. Net paardebloemen, overal duiken ze telkens weer op.
03 maart 2022
Hoi. Ik wordt inmiddels al drie jaar gestalkt via social media, de stalker wist mij te vinden op een datingapp waar hij mijn foto vanaf haalde en vervolgens een nep account op Facebook aanmaakte, hierop is een stopgesprek gevoerd vanuit de politie waar na het even stil was, nu begint het weer. Kreeg berichten van mensen met de vraag of mijn profiel op de datingapp wel klopte, hij maakt mij namelijk zwart op die datingapps. En weer heeft hij een foto gekopieerd en twee nep accounts aangemaakt op twee datingapps. Ik wordt er zo ontzettend moe van, ik zou hem ik weet niet wat willen zeggen om het maar te stoppen, hierdoor heb ik namelijk best wantrouwen opgebouwd naar andere mannen. Zou het kunnen helpen als ik het laat achterhalen door een bedrijf die in de software zit, zodat ik dit kan voorkomen of wat zijn jullie tips? Ik vind het namelijk bijzonder hoe hij aan 1 van die foto’s komt (stond niet op de datingapp, dus hoe komt hij hieraan, en heb hem overal op geblokkeerd) Ik sta zo langzamerhand met de rug tegen de muur.
01 maart 2022
Hoi , ik word ook via mijn internet , mobiel, etc gestalkt.. mails worden gehackt , facebook kwijt , word op rare sites gezet met mijn andere mailadressen , mijn telefoonnummers worden doorgeschakeld etc,, dacebook gehackt en verwijderd inmiddels... weet ook wel wie het was.. ex.. mmeerdere keren fabrieksinstellingen gereset, nieuw nummer genomen , maar bleek op de wifi router server te hebben ingebroken ( is een software devoleper ingenieer ( slim dus) inmidels loopt aangifte stalking etc,,, maar moeilijk te bewijzen en kom er maar eens af...