Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Al 8 jaar gestalkt door mijn ex/ vader van mijn kindbe

Hallo allemaal. 

Ik noem mezelf even kim.. ik ben midden 30 en ik wordt al dik 8 jaar gestalkt door mijn ex/ de vader van ons kind die onderhand al bijna 10 jaar oud is... 

Ik heb jaren geleden geprobeerd het contact te verbreken... ander nummer genomen en ander adres, toen is hij aan mijn ouders huis gekomen... hij heeft toen mijn ouders en mij mishandelt en geprobeerd ons zoontje mee te nemen. Ik stond letterlijk midden op straat aan zijn ene arm te trekken en hij aan het andere.... ? hij werd hiervoor niet direct opgepakt, we moesten eerst de dag erna naar het bureau om aangifte te doen... nadat hij later terug kwam, maar gelukkig zo dronken was dat hij in de straat ernaast stond en daar de deur ingetrapt en erna meerdere auto's in de buurt heeft vernield werkt opgepakt en heeft hij 7 maanden vast gezeten... vanuit de bajes ging het stalken vrolijk door... denk aan 100en telefoontjes per dag... 

Toen hij na 7 maanden vrij kwam vroeg ik een plaarsverbod aan welke werd afgewezen... want de rechter zei hij was al een half jaar niet aan de deur geweest... ons argument dat dat niet kon omdat hij vast zat werkte kennelijk niet... en ze hadden hem een bericht gestuurd dat mevr.... op adres .... een plaatsverbod had aange raad en deze werd afgewezen... dus door een fout van justitie wist hij vanaf toen mijn nieuwe adres ? 

Nu dik 6 jaar later durf ik het contact niet te verbreken omdat ik bang ben dat hetzelfde weer gaat gebeurd en ergens voel ik controle te hebben  over hem door het contact... het is geen leuk of vriendelijk contact ik wordt continu belaagd, uitgescholden bedreigd en gemanipuleerd... na zoveel jaren ben ik vrijwel gewend geraakt aan deze situatie ik kan geen nieuwe relatie beginnen en niet fatsoenlijk een vriendschap onderhouden. Dus het leven bestaat vooral uit overleven van de dag en zorgen voor mijn kind.... 

 

Ik hoop in contact te kunnen komen met lotgenoten. Een beetje begrip en misschien wat tips uitwisselen. 

 

Mijn wens is opnieuw sterk genoeg worden om dit contact geheel te verbreken.... 

Maar dat is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan... ? 

 

Dankjewel voor het lezen van mijn beknopte verhaal waarin ik nog niet helemaal in details ben getreden maar andere wordt het ook gewoon een heel boek wat ik op zal moeten schrijven...

Ik wens iedereen kracht en liefde toe die in dezelfde situatie zit... onelove 

 

Groetjes kim

Bezig met laden...

2 Reacties *

02 januari 2022
Alle instanties zijn erbij betrokken.. politie veilig thuis veiligheidshuis maatschappelijk werk. En hij ziet zijn kind al niet meer omdat hij zich niet aan de regels houdt..
25 december 2021
Hi "Kim", bedankt voor het delen van je verhaal. Wat vreselijk dat je dit moet doorstaan. Is Veilig Thuis niet betrokken? Omdat het ook om de veiligheid van je kindje gaat. Als ze niet betrokken zijn, is mijn tip om ze zelf in te schakelen. Bij mij was ook het geval. En via veilig thuis mocht de vader van mijn kind alleen nog met begeleiding zijn kind zien. Dat wordt dan langzaam opgebouwd met hulp van (bij mij) sterk huis. Maar alleen als hij zich aan basisregels houdt als stoppen met jou lastig vallen. En dan wordt ook de wijkagent en politie en alle instanties erbij betrokken. Ik praat nu wel vanuit eigen ervaring en weet niet of je met mijn verhaal wat kan.. Heel veel sterkte in ieder geval voor jou.