Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Contact

Ik zoek contact, telefonisch, om ervaring en angsten te delen, liefst omgeving Den Haag

Bezig met laden...

8 Reacties *

16 juli 2022
Ik krijg wel een email nadat anoniem heeft gereageerd
15 juli 2022
Hoi alida, Ik word al sinds 2011 gestalked misschien kunnen we elkaar steunen, ik weet alleen niet hoe je ene prive bericht stuurt hahaha
16 juli 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

snap er ook niks van
25 december 2021
Hoi alida. Ik wordt zelf ook al zo'n dikke 8 jaar gestalkt... ik wion totaal niet in de buurt van den haag... maar ben zelf ook op zoek naar iemand waarmee ik eens kan praten erover....
25 december 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi Kim, Stuur me jou telefoonnummer dan kunnen we appen. Groetjes xxx
12 november 2021
Beste Alida ik ben zelf gestalt en ben op zoek naar iemand waarmee ik kan praten. Ik woon in de omgeving van den haag.
25 december 2021

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Hoi Weegschaal, Stuur me je telefoonnummer dan kunnen we appen misschien bellen... Groetjes xxx
18 oktober 2021
Hallo Alida, bedankt voor deze vraag. Telefonisch contact kan ik je niet garanderen via deze community maar er zijn wel lotgenoten in deze groep die je wellicht anoniem willen helpen. Dit kan op het moment wanneer jij je verhaal deelt in deze groep. Deze groep is op dit moment nog publiek, wat betekent dat iedereen mee kan lezen, dus pas op met het delen van details. Door niet te veel details te vertellen en een nickname te gebruiken ben je anoniem in deze groep. Zou je liever in een besloten groep willen delen? We doen op dit moment onderzoek naar of we dat zouden willen. Je kan je stem laten gelden door te reageren op deze vraag: https://community.slachtofferhulp.nl/besloten-groep