Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor nabestaanden na zelfdoding

Schuldig

Nou ik ga het nog een x proberen mijn verhaal te vertellen .na een aantal jaren van verschrikkelijke relaties kwam me vriendje op me pad we hadden elkaar wel eens eerder gezien en vonden elkaar al heel leuk en toen onze relaties klaar waren stond hij vrij snel bij mij op de stoep ik was nog mega verdrietig maar hij trooste mij en ik dacht misschien moet ik het maar met hem proberen. Hij was wel al 7 x getrouwd geweest maar ik hoopte dat ik zijn ware zou zijn .int begin kon alles maar al snel was hij super jaloers en zocht overal wat achter eigelijk een soort narcist hij vertelde mensen als we ruzie hadden hele gemene dingen over mij maar elke x nam ik hem terug na zoveel vernederingen .steeds zij hij dat hij zou veranderen en hulp zou zoeken want hij had al heel wat meegemaakt verlies van zus broer en vader .toen zelf kanker en door de kanker was zijn schouder ook kapot bestraald dus kreeg een arm protest hij miste een been maar dat maakte me niks uit hij was geen opgever. Hij zei vaak dat ik het mooiste en het beste was wat hem was overkomen en ik geloofde alles .hij wilde ook trouwen maar ik hield de boot een beetje af uiteindelijk ook maar goed .een week voor 15 september kregen we ruzie omdat ik geen goedemorgen had gezegd hij beschuldigde dat ik een ander had wat natuurlijk niet waar was en de ruzie werd met het uur erger .schold me uit voor alles bedreigde mij en vertelde rare verhalen .hij vroeg zondags nog om te praten maar hij had gedronken dus ik paste ik zei we praten maandag wel maar hij ging daarna vrolijk verder met ruzie maken dus ben ik er niet heen gegaan dinsdag hoorde ik niks en heb vrienden van hem gevraagd te gaan kijken want daar was hij zondags mee weggeweest. Maar die hadden geen zin terwijl het voor mij een half uur rijden was.woensdag ben ik rond 12 gaan kijken na me werk ik maakte me zo zorgen ondanks alles wat hij had gezegd .ik kwam daar aan en alles was gesloten rolluiken dicht ik had nog een sleutel en ging naar binnen het was pikken donker en zocht een lichtje en daar lag hij op de grond met zijn ogen open bloed uit ogen neus en mond ik ben als een gek naar buiten gerent en iemand aangehouden die de politie belde en binnen 3 seconden was me leven veranderd uiteindelijk lag er een brief voor mij met daarin dat hij mij kwijt was ....wat niet waar was ik was hem zat omdat hij zo lelijk deed maar had hem weer terug genomen .nu 5 weken verder voel ik me zo rot steeds dacht ik had eerder moeten gaan of hem moeten bellen me niet gek laten maken door zijn gescheld hij had overdosis insuline oraal ingenomen met oxocodon mijn god hoe klote kan je je voelen ben zo in de war uiteindelijk bleek dat hij zo veel gelogen had en schulden had dus ik kreeg een hoop vraagtekens ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken waarom loog je waarom nam je je eigen leven bij mij terwijl je zei dat je me nooit pijn zou doen .hij had in een app geschreven dat hij me leven zou verzieken .....idd is hem gelukt

Bezig met laden...