Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Een moment dat het te veel is

Een week, een week rust en toen kwam er weer een mailtje. Deze keer dat hij een site had gemaakt met naakt foto’s van mij.

Het was een relatie van 2 weken, en vanaf het moment dat ik het afbrak begon de ellende. Aangifte heb zowel ik als familie al 2 keer gedaan, het gevoel van machteloosheid word gewoon te groot. Waarom mogen dit soort gevallen zo lang doorgaan?

Ik ben op een leeftijd dat ik vol in het leven zou moeten staan. Studeren, beginnen met een echte. baan. En ik zit hier als een hoopje niks. Wetende dat niks doen het beste is maar het stop gewoon niet.

Bezig met laden...

2 Reacties *

10 november 2021
Hoi Jongedino, wat afschuwelijk toch maar maar. En dan naaktfoto's delen, wat een zieke geest hebben sommige mensen toch. Ik ben nieuw hier bij slachtoffer hulp. Het was een drempel voor mij om hier te komen. Maar ergens is het fijn om te kunnen delen. Ik word ook al veel te lang gestalkt maar er zit een ander verhaal aan vast waardoor het voor mij nog moeilijker is omdat ik er niet mee naar buiten kan komen. Is er verder niks gedaan met jou aangifte? Wat doen ze dan wel? Gesprek met de stalker alleen of wat moet ik me erbij voorstellen? Die constante angst en inmiddels bij mij depressiviteit gaan door merg en been. Een hoopje ellende. Dat ben ik ook. Mocht je prive eens willen kletsen sta ik daar voor open. Voel je vrij daarin. Lieve groetjes
29 september 2021
Hi Jongedino, Wat vervelend en zo herkenbaar om te lezen dit berichtje. De onmacht is vreselijk maar hopelijk maakt de politie werk van jouw aangifte. Probeer het allemaal bij te houden wat hij doet en anders nog een keer aangifte doen. Ik heb uiteindelijk meerdere aangiftes gedaan en uiteindelijk is het na ruim 2 jaar gestopt. Ik werd er ook moedeloos van en ik heb zo vaak gedacht van wanneer houdt het op. Maar hou vol! Mocht je er een keer over willen praten dan sta ik daar altijd voor open. Heel veel sterkte in ieder geval maar je komt hier doorheen. Liefs!