Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Iedereen heeft een verhaal

Heb jij soms ook weleens dat je niet begrepen wordt door mensen? Dat je op zoek bent naar hulp of een luisterend oor, maar niemand wil jouw verhaal aanhoren? Ik heb daar ervaring mee gehad.

Door middel van dit verhaal wil ik mijn hulp aanbieden aan mensen die het nodig hebben. Het maakt voor mij niet uit waar het over gaat, zolang ik jou maar het gevoel kan geven dat je gehoord wordt.

Zoals de titel het al aangeeft, iedereen heeft een eigen verhaal. Deel jouw verhaal en ik luister naar je.

Wees niet bang om mij een berichtje te sturen! Iedereen is welkom.

Bezig met laden...

5 Reacties *

22 augustus 2021
Hallo positiviteit21, Jou titel klopt zo erg. Soms wil je gewoon je verhaal doen en dat er echt naar je geluisterd en waar je gewoon even je emoties vrij kan laten maar de 1 kijkt je scheef aan als je iets deelt en een ander denkt hier wil ik niets mee te maken hebben. Daarom een pluim omhoog voor jou dat jij deze topic hebt geopend ik ben er blij mee.
16 juli 2021
Dag positiviteit21 Mooi dat je een luisterend oor wilt zijn. Maar zou je eerst iets over jezelf vertellen....? ♥️
18 juli 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi Jannie, dankjewel voor je berichtje. Zojuist een eigen verhaal gedeeld
16 juli 2021
Hoi [~3031] leuk dat je er wilt zijn voor de ander. Het klinkt nu alleen als een oproep. Er worden voldoende berichten geplaatst. Misschien kun je juist op de aanwezige berichten reageren en je positiviteit zo delen. Misschien ook dat je wat over jezelf kunt vertellen?
18 juli 2021

Als antwoord op door 00d006b83b414f…

Hoi Steven, dankjewel voor je feedback. Zojuist mijn eigen verhaal gedeeld