Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Oproep aan de ambassadeurs

Hallo lieve mensen,

Dit is een bericht aan de ambassadeurs. Zouden jullie me een telefoonnummer kunnen /willen geven waar ik jullie kan bereiken?

Of kunnen jullie ervoor zorgen dat ik gebeld wordt? Dat ik met 1 kan praten? Hopelijk vindt ik dan een weg, ondanks mijn angst om te bellen groot is maar daar moet ik me maar overheen zien te zetten.

Hopelijk gauw bericht, contact.

Jullie zijn toppers.. 

Bezig met laden...

6 Reacties

13 juli 2021

Direct Message, Persoonlijk Bericht. Zoals voorgesteld wordt, we zijn er om te helpen en geven ook daarin onze persoonlijke grenzen en overwegingen aan.

13 juli 2021 (bewerkt)

Wat bedoelt u met Dm?

13 juli 2021

Hoi schorpioen,

Ondanks dat we hier graag er voor de ander willen zijn kiezen we bewust voor dit medium (shn forum) om beschikbaar te zijn voor jullie verhalen. Een privebericht kan vaak nog wel, maar als je telefonisch contact wilt kun je misschien bellen met SHN zelf.
Wat hoopte je met bellen te bereiken?

13 juli 2021 (bewerkt)

Hallo [~2980] bedankt voor je bericht en fijn dat je veel baad hebt bij onze ambassadeurs. Goed dat je er weer bent. De ambassadeurs kun je via een prive bericht via hun profiel 1 op 1 bereiken mocht je daar behoefte aan hebben. Of ze hun telefoonnummer willen geven kan ik niet voor hun beslissen. Daar zijn ze vrij in om te kiezen of ze dat willen. Wat misschien nog iets voor je zou zijn, zijn de fysieke lotgenoten groepen van Slachtofferhulp? https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/ Deze groepen worden ondersteund door een begeleider vanuit Slachtofferhulp. Je kunt ook altijd even bellen met onze service-lijn: 0900-0101. Veel sterkte. Groetjes, Eva

13 juli 2021 (bewerkt)

Dank je Eva dit nummer zocht ik