Levenslang
Na 15 jaar vluchtte ik ruim 32 jaar geleden met zeer jonge kinderen uit een geweldsrelatie met een narcist en kreeg daarna jarenlang te maken met (vooral) manipulatieve stalking. Zijn doel was naast o.a. isolatie vooral mij uitschakelen als moeder. Na een uitspraak van de Hoge Raad van 19 jaar geleden dacht ik dat we eindelijk van de stalker af waren en verder konden met ons leven. Bij sommige stalkers echter heb je 'levenslang'.
Een stalker doet alles om jouw leven in zijn greep te houden, zodat hij dat voortdurend kan verstoren. Elk stukje informatie over jou is voor hem van belang en wordt door hem misbruikt. Hij blijft je volgen, hoe goed je je ook probeert af te schermen, je omgeving voor je 'waarschuwen' en goedgelovige mensen voor zijn karretje spannen met als doel jou isoleren en kapotmaken.
Tot op de dag van vandaag krijg ik af en toe bij toeval bewijzen van zijn activiteiten in handen, zoals o.a. brieven die hij mijn huisarts stuurde over mijn 'gekte' en die dus in mijn medische dossier terechtkwamen.
En nu, ruim 32 jaar na onze vlucht blijkt dat de stalker mijn omgeving nog steeds voor mij waarschuwt, met alle gevolgen van dien. Alleen zijn de goedgelovigen die hij nu voor zijn karretje heeft gespannen de schoonouders van mijn kinderen die mij, 'gekke' oma moeten helpen uitschakelen. Deze stalker stopt nooit. Dus mensen, blijf alert op déjà-vu's.
3 Reacties
Maar goed ik moet veel geduld hebben dan komt het hopelijk goed. Weet niet wat jou ervaringen met veilig thuis zijn maar ik noem het inmiddels onveilig thuis.