Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Lovescammer

Opgelicht door een lovescammer

Bijlagen

Bezig met laden...

5 Reacties *

27 juni 2021
Ik brn ook slachtoffer van een scammer en deel je pijn
26 mei 2021
Nog niet. Ik wilde eerst mijn verhaal hier kwijt en kijken of er lotgenoten zijn. Maar ik denk wel dat ik hulp nodig heb. Het is ruim 5 maanden geleden en ik loop nog met veel pijn rond. Dankjewel voor je reactie en advies.
25 mei 2021
Hi Johanna, wat vervelend dat je dit hebt meegemaakt. Heb je al eens contact gehad met onze servicelijn (0900 0101)?
23 mei 2021
Dankjewel, gelukkig begrijp jij wel dat ik mijn boosheid in iets positiefs wil omzetten. Dat zijn er maar weinig.
22 mei 2021
Wat vervelend voor je, Johanna! Zulke dingen zijn pijnlijk en verdrietig, en hoewel mijn ervaring met fraude heel anders was, herken ik de schaamte wel. Heel goed van je dat je het uiteindelijk wel hebt gedeeld met je man en andere mensen die je vertrouwt. Ook moedig om dit soort oplichters tegen te werken, dit kan inderdaad een manier zijn om die boosheid ten goede om te zetten. Geef jezelf tijd, en blijf op je hoede. Elke dag zijn er weer nieuwe manieren waarop mensen anderen willen oplichten, dat is erg verdrietig, maar mijn ervaring heeft wel geholpen om meer alert te zijn, ook voor mijn familie en op mijn werk. Veel sterkte gewenst. Welpje