Tips of advies voor lotgenoten groep
Hallo,
Ik zit momenteel weer in een situatie waarin ik gestalkt word door iemand. Dit speelt de afgelopen 5 jaar al, maar gisteren is er weer iets ingrijpends gebeurd.
Ik heb hier eerder al therapie voor gevolgd, alleen merk ik dat het nu toch best wel erg mijn gevoel van veiligheid aantast.
Hierdoor merk ik dat ik behoefte heb aan lotgenoten contact, face-to-face. Iemand (of meerderen) met wie ik hierover kan praten, en die de situatie en bijpassende gevoelens kan begrijpen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of eventueel iemand die die behoefte herkent?
Ik hoor het graag.
Bezig met laden...
18 Reacties
Ik kom graag in contact met je. Heb zelf veel meegemaakt met mijn stalker die nu gelukkig vast zit.
is het inmiddels gelukt om face tot face met iemand te praten? Of is de behoefte er nog wel, of misschien niet meer?
Helaas zit ik ook in een soort zelfde schuitje waar ik voor mijn gevoel erg lastig uit kom. De ene dag gaat het redelijk, de dag erna zit ik weer depressief in zak en as.
Mocht je eens (prive) willen kletsen sta ik daar voor open.
Lieve groetjes.
Ik begrijp je woede. Ook heb ik dat gevoel ook. En vooral woedend dat niemand er iets mee doet. En dat mensen recht in eigenhand nemen begrijp ik nu ook. Blij dat er tv programma’s zijn die het wel oplossen voor vele mensen. Ons rechtssysteem deug niet. Wij hebben levenslang.
Jouw reactie raakt mij omdat ik me helemaal herken in wat je zegt. Zou graag in contact met je willen komen om eventueel bij elkaar ons verhaal kwijt te kunnen. Sta jij hier voor open? Sterkte
Lijkt me fijnals we elkaar kunnen helpen.
Kan je dus geen tips geven, we kunnen wel praten en elkaar steunen..
Sterkte!!