Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Mijn beste vriend

Mijn beste vriend.

ik heb 4 jaar geleden een jonge ontmoet vanaf het begin zijn wij al beste vrienden. Er is nooit iets gebeurd op seksueel gebied omdat ik dit ook totaal niet zag zitten. Ik bleef daar ook al jaren slapen omdat dit nooit een probleem was. Op zijn 18de verjaardag bleef ik weer bij hem slapen. We hadden natuurlijk wat gedronken maar toen we gingen slapen toen kwam hij tegen mij aanliggen en mij aan raken en zijn hand ging richtig mijn vagina ik zei nee stop dit wil k niet en hij ging steeds verder wanneer ik stop zei. Ik probeerde hem weg teduwen maar hij was zoveel sterker als mij dus ik kon niks doen. Ik lag huilend naast hem en hij bleef zijn penis tegen mij aan duwen. Ik voel me zo leeg vanbinnen en t voelt alsof ik er iets tegen kon doen en ik voel me depressief en ik durf er niet met mijn ouders over te praten. Ik ben 16 btw

Bezig met laden...

4 Reacties *

20 april 2021
Hoi Imoka, niet echt dus ondanks de nickname Dit is zo fout en je kan hier best iets mee doen. Slachtofferhulp kan een eerste stap zijn, maar ook je dokter om verdere hulpverlening te zoeken. Laten het zeker niet aanslepen. Wat er gebeurd is, is niet ok. Grenzen zijn er e; moeten gerespecteerd worden. En alcohol is ook geen excuus. Weet die persoon wat hij jou heeft aangedaan? Neem best iemand in vertrouwen en zorg dat je hierover kunt praten. Liefs Emma
20 april 2021
Ik sluit me helemaal aan bij Steven. I'mokay, zorg voor jezelf
20 april 2021
Of je nu 16 of 61 bent. Iemand is jouw grens over gegaan en dat mag niet gebeuren. Ik zou zeggen ga in gesprek met je huisarts of misschien een mentor op school ofzo maar blijf hier niet mee lopen. Doe je dit wel dan zullen deze negatieve gevoelens alleen toenemen en de drempel om er iets mee te doen ook. Sta niet toe dat iemand dit deel van je leven over neemt / verpest maar pak het terug. Welke angst heb je ten opzichte van je ouders precies?
19 april 2021
Ik begrijp je. Dit is zo goor!!