1056 Berichten
Hoi allemaal
Eigenlijk wil ik graag weten wat jullie zouden doen in mijn situatie.
Inmiddels 6 jaar geleden ben ik sexuele misbruikt door mijn sportcoach. Ik heb er toen over kunnen praten en heb een informatief gesprek bij de...
Isolement, alweer.
Hallo, ik ben een single vader. Misschien kan ik hier terecht met mijn verhaal. In het verleden ben ik seksueel misbruikt door een buurman. Ik was 10 en het heeft zo’n vijf jaar geduurd. Pas een jaar of tien geleden heb ik dat...
Lang geleden..
Hallo allemaal,
Ook ik ben helaas slachtoffer geweest van seksueel geweld, al is dit wel al jaren geleden.. 1986 als ik de flarden van mijn herinneringen juist kan plaatsen. Ik heb een lange periode totaal geen weet meer gehad...
Depressie, misbruik
Ik ben nu al een paar weken lid van deze Community, maar ik krijg het niet voor elkaar mijn verhaal hier op te schrijven. Ik voel me zo bagger!
Ik ben nu 40 en was 8 toen het gebeurde. Ik heb het lang weg gestopt, wel meerdere...
Verkracht door partner
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier. De laatste tijd zit ik een beetje internet af te zoeken naar een forum waar ik mensen misschien kan vinden met een soort gelijke ervaring. Kort gezegd, ik ben verkracht door mijn vriend en jaren...