1056 Berichten
Wat te doen na grooming? inclusief mijn ervaring
Hallo iedereen, ik wilde mijn verhaal delen en waar ik momenteel mee zit in de hoop op advies. Of om simpelweg te horen van lotgenoten. Vooral slachtoffers van grooming, ik heb hier helaas weinig over kunnen vinden in de community...
Jonge dochter komt met vreselijk nieuws..
Dag allemaal,
Ik ben een moeder van een dochter van bijna 5 en heb een co-ouderschap met haar vader. Ik heb een relatie van iets meer dan 2 jaar met een lieve man die ook een zoon heeft. Ook ben ik bijna 5 maanden in verwachting...
Intimiteit na misbruik? Incl. mijn ervaring *trigger*
Hoi! allereerst sorry voor het lange verhaal. Ik vraag me heel erg af wat jullie ervaringen zijn met seks in nieuwe relaties. Zelf heb ik af en toe problemen als het op intimiteit aankomt. Het is nu 5/6 jaar geleden, en in het...
Komt de afperser ooit terug?
Vier jaar geleden kwam ik via een online ontmoetingssite een leuke meid tegen. Na een aantal uur te hebben gechat kwam van het één het ander en eindigde we naakt. Achteraf bleek dit een vooraf opgenomen beeld te zijn, wat heel erg...
Jaren terug geen actie
Hoi allemaal
Eigenlijk wil ik graag weten wat jullie zouden doen in mijn situatie.
Inmiddels 6 jaar geleden ben ik sexuele misbruikt door mijn sportcoach. Ik heb er toen over kunnen praten en heb een informatief gesprek bij de...