1056 Berichten
Hoi hoi,
iemand ervaring met psytrec? Ik sta ingeschreven voor dit traject maar ik merk dat ik benieuwd ben naar ervaringen van andere. Dus als iemand iets zou willen delen zou dat heel fijn zijn. Alvast heel erg bedankt :)
Als kind misbruikt, geen herinneringen
Als 3jarig kind ben ik langdurig misbruikt door mijn buurman. Ik heb hier geen herinneringen van, mijn moeder heeft het op latere leeftijd verteld. In mijn relatie vanaf mijn 20e liep ik tegen problemen aan, met name dat ik...
Vervelend die Corona of?
De corona raast door ons land en we worden continue beperkt in onze bewegingsvrijheid. We horen signalen van mensen om ons heen die slachtoffer zijn geworden van het virus. Vervelend allemaal toch? Of zit er toch een zilver randje...
Herbeleving
Sinds het gebeurt is voel ik zijn handen en stijve nog steeds op mijn lichaam. Gelukkig niet vaak, maar wel heel vervelend. Hierdoor wordt die herinnering naar boven gehaald en beleef ik het voor mij doen weer helemaal opnieuw...
Een slechte ervaring ombuigen naar iets goeds
Marina is sinds eind 2019 ambassadeur van de Slachtofferhulp Community. Daar ondersteunt ze slachtoffers van seksueel misbruik door te reageren op hun verhalen, hun vragen te beantwoorden en hen een hart onder de riem te steken...