1033 Berichten
Er is eerder een oproep geweest, maar ik zou graag via de app in contact willen komen met lotgenoten van seksueel misbruik. Sta je hier open voor? Stuur me een privé berichtje met je nummer!
Even over mezelf! Ik ben 20 jaartjes...
Zo lastig om te vertellen
Sinds de afgelopen 30 minuten begon ik me bij verschillende groepen aan te sluiten over dit onderwerp, en hoe meer ik nu typ, hoe meer mijn handen beginnen te trillen en mijn maag non-stop draait. Sinds een week of zo slaap ik...
Gekwetst
Goedemorgen,
Ik schrijf dit bericht in de vroege ochtend. Ik wil me gevoelens even kwijt. Ben gisteren diep gekwetst geworden. In plaats van een steun in de rug krijg je nog een trap na. Schuldgevoelens aanpraten. Ik ben hier het...
Verhaal
Hii elke x als ik een relatie aan ga of fix heb met iemand ben ik altijd zo onzeker vooral over me lichaam. Ik ben voor 8 maanden seksueel mishandeld geweest door mijn ex. Ik voel helaas nog de gevolgen hiervan. Hij deed wat hij...
pijn
Hallo ik ben Riley , het gebeurde toen ik 15 jaar oud was. Een jaar geleden. Ik werd uit huis geplaatst, en kwam op een crisis woongroep terecht. Daar begon de hel. Een jongen die voegde me op snapchat na 10 minuten van mijn...