1033 Berichten
Banger dan bang ben ik nog nooit geweest als vandaag..
Rare en vreemde dag vandaag.
Helaas me grootste nachtmerrie weer uitgekomen.. Helaas vandaag heeft de laatste dader weer geprobeerd om me sexuueel aan proberen te randen...
Achtergrond
Lieve allemaal,
Ik hou me op de achtergrond, maar ben er wel. Zit achter mijn grote muur want ben nog al overstuur. Er is weer veel gebeurt en ik heb er om getreurd. Zit helaas weer in een diepe put. Zou ik er ooit nog...
Is het echt misbruik?
Hoi,
Ik ben nieuw hier, dus ik zal mijn verhaal delen. Ik heb vorige week iets meegemaakt en ik weet niet zeker hoe ik me erover moet voelen en of ik dit wel echt verkrachting of seksueel misbruik kan noemen. Zeker als ik de...
Misbruik in mijn relatie
Het is al twintig jaar geleden maar nu pas ben ik er aan toe om te delen wat mij is overkomen. Ik dacht dat ik het achter me kon laten, maar nu leer ik dat het niet weg gaat zonder dat ik de waarheid op tafel heb gelegd. Ik heb...
Seksueel geweld
ik heb kort gelden seksueel misbruik meegemaakt. Door een collega. Het zit nog verst in mijn geheugen, wat ik graag zou willen is mijn verhaal te delen. Ik moet ervoor in zware therapie gaan etc.? ik vind het lastig om erover te...