1033 Berichten
Op mijn 14de (3 dagen voor mijn verjaardag) ben ik verkracht door mijn toenmalige vriendje. We hadden net een nieuw niveau van liefde ontdekt en waar ik wou stoppen, wilde hij door. Toen het alleen nog maar ging om zoenen deed ik...
Oproep voor lotgenoten
Oproep voor Lotgenoten
Ben jij ook slachtoffer geweest van seksueel geweld en wil je een bijdrage leveren aan betere hulp aan lotgenoten in de toekomst? Dan zoek ik contact met jou!
Ik ben Sonja Graansma en ik wil heel graag je...
Mijn gebeurtenis / stier23
Ik heb eindelijk de moed genomen om wat mij sexueel is overkomen. Ik heb het mijn vrouw begin vorige week verteld dat ik misbruikt was op 11 - 12 jarige leeftijd. Heb haar nog niet alles verteld. Wil eerst hier mijn verhaal...
Ben ik voor altijd kapot?
Hoi, ik ben nieuw hier en nog niet klaar om zo heel mn verhaal op het internet te doen maar in het kort: ik ben op mijn 16e met geweld verkracht door een jongen die ik leuk dacht te vinden. Ik durfde het niemand te vertellen maar...
Mijn wolf in schaapskleren
Lang gewacht om mijn verhaal te doen. Lang gewacht om mijn verhaal te delen. Bijna een jaar geleden alweer deed mijn wolf in schaapskleren het verschrikkelijke met mij.
Hij was mijn beste vriend vanaf mijn 18de. Hij wist alles...