323 Verhalen
Verhalen
Ben jij slachtoffer van online shaming/exposing?
Voor een nieuwe Videoland-serie, Ik weet je wachtwoord, naar het boek van de jonge RTL-journalist Daniël Verlaan is RTL op zoek naar een slachtoffer van online shaming/exposing. De serie gaat over de schaduwkanten en gevaren van...
nooit op aanbiedingen gaan.
sinds maart van dit jaar probeer ik via bedrijven lening te krijgen. allemaal online. bij een bedrijf in Engeland kwam ik terrecht. ik moest iedere bedrag over maken om de lening te krijgen. wat achteraf behoorlijk dom van mij is...
Is er iets mis
Misschien is alles ok. Zondag merkte ik dat ik mijn rijbewijs kwijt was. Misschien al enkele dagen. Meteen via digid op site van rwd gemeld. En iKCheck geactiveerd. Ben verder niets kwijt. Geen naam, adresgegevens. De vragen die...
Woede na datingfraude
Begin juni staat mijn datingfraudeverhaal in Psychologie Magazine. Ik zie het als mijn persoonlijke opdracht mensen te waarschuwen voor dit reële gevaar. Dat is ook een belangrijke taak die ik voor mezelf zie als ambassadeur van...
Opgelicht door nep klantenservice
Ik werd vandaag gebeld door mijn moeder. Zij is al 80. Ze had gisteren iemand gesproken van de bank. Er was iets mis met haar rekening. Vandaag om 12uur had ze een afspraak bij het bankfiliaal.
Mam het is Koningsdag, ze zijn dicht...