322 Verhalen
Verhalen
Voorstellen Ambassadeur: Henk S.
Ik mag mezelf aan jullie voorstellen als nieuwe ambassadeur. Mijn naam is Henk Struik, 65 jaar en woonachtig in het dorp Warns in SudWest Fryslan. Daar woon ik tot volle tevredenheid sinds oktober 2020 met mijn vrouw Wil. We wonen...
Aileen, Tina, Annie, de kliniek en de ferrari
Via Whatsapp ben ik in perfect Engelse woorden benaderd door iemand die een dame uit Singapore (Aileen) beweerd te zijn en heel subtiel laat blijken welvarend te zijn. Als het te mooi om waar lijkt te zijn, dan is het ook te mooi...
Online adres-fraude door {gezegd} Jehova's getuige.
Beste mensen,
Ik vroeg mij af of meer mensen weleens brievenbuspost krijgen van Jehova's getuige. Ik kreeg zelfs een brief met 'we hebben je adresgegevens online opgezocht en wees niet bang we verwijderen het hierna weer' ...
Stalking via internet
Ik word voortdurend gestalkt bia internet. Wie dat doet? Ik denk iemand uit mijn naaste omgeving. Redenen waarom?
Zou kunnen zijn:
* bang dat ik iets zeg in zijn/haar nadeel
* Hij/zij heeft zèlf blijkbaar geen leven en...
BSN fraud - what now?
I will not get into details as my story is similar with the other stories I've seen around here. My case matches perfectly with the one described here https://www.fraudehelpdesk.nl/alert/engels-telefoontje-namens-dutch-supreme...