315 Verhalen
Verhalen
Datingfraude, emotionele en fysieke mishandeling
Hoi! Ik wil graag hier mijn verhaal delen om het een plekje te geven en hopelijk is er iemand die advies kan geven of zich herkend in de situatie.
Vorig jaar had ik een hele erge rotperiode, in Mei had ik een traumatische...
Schrijven over datingfraude
Acht jaar geleden, nadat ik ontdekte dat ik was opgelicht via datingfraude, ben ik begonnen materiaal te verzamelen voor een boek. Ik zocht contact met een schrijfster die dat boek wel met mij wilde schrijven. We gingen...
Her is te mooi om waar te zijn
Ik ben via Tinder in contact gekonen met een "Amerikaan" die bij Engeland op een oliebooreiland werkt. Hij is wees, was getrouwd met een wees en heeft een dochter op de kostschool zitten Hij wil naar Nederland komen, maar valt in...
Angst na datingfraude
Een stuk over angst na datingfraude in deze angstige Coronatijd. Wat een datingfraude-ervaring met je kan doen jaren nadien.
Angst
In deze Coronatijd zijn veel mensen bang. Bang om ziek te worden, bang om te sterven. Angst is...
Rare tijden
Wat een rare tijd leven in we op het ogenblik. We zitten thuis opgesloten, sommige alleen met kinderen, sommige helemaal alleen. De meeste op deze community dachten de lieve van zijn of haar leven te hebben gevonden maar kwamen...