Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Mijn leven tot nu toe.

Hoi.
Ik ben Anna en ben hier met mijn verhaal.
Het kan soms warrig overkomen,maar dat komt omdat ik moeite heb om het erover te hebben.

Het begon op mijn 12e en ben door een 14 jarige schoolgenoot toen aangeraakt op intieme plekken en gekust met tong terwijl ik dit niet wilde. Ik heb dit een heel schooljaar voor mij gehouden en er nooit over gepraat.

Toen ik 13 was was ik met een vriendin de stad in geweest voor het eerst en daar was zo'n kerel die tongzoenbewegingen maakte naar mij. Ik vond het vreselijk.
Toen ik 15 jaar was leerde ik een 20 jarige jongen kennen waarvan ik dacht dat het verkering was,maar hij was alleen maar uit op seks.
Toen ben ik een losbandige leven gaan leiden,ging met vreemde mannen mee.
Ook leerde ik later toen het ''uit was met die jongen'' een Turkse jongen kennen die ik heel erg leuk vond. We kregen verkering,maar hij maakte het later toch uit. Hij vroeg wel naar mijn menstruatieschema wat ik gek vond.

Toen zijn we verhuisd naar de andere kant van de stad en daar leerde ik veel later mijn ex kennen toen ik 18 jaar was. We kregen een relatie,maar verliep voor mij niet goed omdat hij mij veel pijn deed op het intieme gebied.
In die hele periode was het komen en gaan van 5 ex vriendjes. Bij allen heb ik psychische en lichamelijke mishandeling,seksueel misbruik en verkrachting meegemaakt. Bij dat laatste kreeg ik mijn eerste black out.
Mijn man,toen nog een penvriend,raadde mij aan om deze relatie uit te maken want hem vertelde ik alles. Ik heb toen de relatie beeindigd.

Toen wat later kreeg ik een relatie met mijn man en ben snel bij hem komen wonen in een andere stad. Ook daar losbandig geleefd met mijn man wat ik diep van binnen niet wilde,maar die andere kant van mij nam het over.
Ik heb samen met hem 2 jaar gewoond daar en toen zijn we terugverhuisd naar mijn geboortestad.

Ook daar werdt ik in 2002 aangerand door een vroegere buurman en in 2005 door een vriend van mijn familie.
5 jaar geleden was het laatste. Toen werd ik verkracht wat ik toen dacht dat het een vriend was.
Ik heb mij verzet en heb gehuild tot ik niet meer kon.
Hij zei dat ik mij moest douchen en dat deed ik.

Ik heb bij alles wat mij overkomen is heb ik mij verzet en was het bij mij nee.
Ik zit nu in een periode dat ik wachtende ben op therapie en ik kan niet meer. Leidt weer een losbandige leven(wel in mindere mate,maar toch).
Ik weet niet meer wat ik met mijzelf aanmoet en heb het gevoel dat ik geen uitweg meer zie,hoop dit gauw te zien en dat mijn therapie gestart kan worden

Bezig met laden...

10 Reacties *

20 februari 2021
Hoi Steven. Nee,ik sport niet. Wat ik wel doe is veel fietsen. Ik moet iets zoeken wat mij afleiding geeft.
20 februari 2021
adrenaline speelt daarin ook een rol. sport je? zo ja intensief genoeg om dopamine vrij te geven? zo nee misschien iets gaan doen waarbij je dit kunt bereiken. klimmen lijkt de nodige mensen te helpen. enerzijds de fysieke inspanning en spanning. anderzijds de geborgenheid van bevestigd zijn met touwen enzo
20 februari 2021
Dank je wel voor je reactie mmizu. Ik ben gelukkig in mijn huwelijk en tussen mij en mijn man gaat het goed. Mijn man heeft ook seksueel misbruik meegemaakt. Ik wil ook uit dat cirkeltje,maar elke keer als ik eruit ben zoek ik helaas de spanning weer op. Verder wil ik een uitweg om geen contact meer te hebben met zelfzuchtige en egoïstische personen. Ik ben getrouwd toen ik 23 jaar was en mijn man was toen 35 jaar. We hebben een open huwelijk,maar zelf wil ik dit niet meer en hoop dit met therapie ook te kunnen bereiken. Als het goed is wordt het emdr therapie.
06 april 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

I see, ok bedankt voor je openheid. Gelukkig dat t goed gaat, blij dat te horen, heftig voor hem ook en zn verleden, maar dat zal ongetwijfeld een band scheppen kan ik me voorstellen. Heeft hij daar ook een normale manier voor gevonden qua verwerking? Fascinerend wel, hopelijk vinden jullie samen een goede manier om ermee om te gaan, zijn jullie dan samen in therapie, als ik vragen mag? Een open huwelijk gesloten maken lijkt mij geen eenzijdig ding? mvg mmizu
08 januari 2021
Wow... ik heb geen woorden meer, even zoeken... gaat t wel goed nu nog met je man en jou? want uiteindelijk is dat t aller belangrijkste nu voor je denk ik? Dat er iemand is is goed voor je is een stabiele en betrouwbare persoon. Van jezelf houden sowieso, lijkt mij handig om dat niet te vergeten. Dat is wat je met jezelf moet denk ik... en... een uitweg? Bedoel je een uitweg van jezelf? of een uitweg van de zelfzuchtige egoïstische personen die je lijkt aan te trekken? Je bent jong getrouwd klopt dat? Niets mis mee hoor en als je gelukkig bent in je huwelijk zou ik me vooral daarop focussen en op jou leven, je familie en vriendinnen. (Die iig geen misbruik van jou willen maken) Zorg goed voor jezelf, respecteer jezelf en je man. Jullie zijn er voor elkaar of zitten jullie in (sorry dat ik t vraag) een of andere polyamoreuze relatie? Niet om te oordelen ofzo hoor, even verifiëren of ik alle feiten heb, want sorry jou tienerjaren is niet zomaar een vicieuze cirkel meer is een hele wervelwind/cycloon. Dat je daar niet duizelig van word joh! Get out! Stap uit dat cirkeltje! Als je ziek bent van de carousel, dan ga je toch niet weer aan boord? Tenzij je er verslaafd aan bent geraakt ofzo? Volgens mi mis ik iets...? maar je zegt zelf dat je zelf ook niet meer weet wat je met jezelf aan moet...? Ik ben benieuwd... Geef goed aan in je therapie wat je hoopt te bereiken, je doelstellingen. Dan kom je er samen wel uit. (ofalleen idk) Voor wat voor therapie kom je in aanmerking, of is dat nog afwachten? Nou ja, iig succes, liefs, mmizu
25 december 2020
Dank jullie wel. Ik hoop snel therapie te krijgen en dat ik wat sterker in mijn schoenen sta
28 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dat gaat je lukken, heb maar vertrouwen in jezelf!
20 februari 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~1339] dank je wel
25 december 2020
Goedemorgen, wat goed dat je hulp zoekt. Klinkt pittig wat je hebt meegemaakt. Fijn als je daarbij geholpen gaat worden. Ik gun je veel meer rust en jezelf mogen zijn. Duimen dat de hulpverlening niet al te lang op zich laat wachten. Fijne dagen en veel sterkte. Hartelijk groet, Jorien
24 december 2020
Hoi Anne. dat hele vluchten in losbandigheid ken ik. verkeerde relaties aangaan enzo. verschrikkelijk. ik ben duidelijke grenzen voor mezelf gaan stellen. ik sprak af op openbare plekken. ik ging geen seksuele contacten aan en maakte dit ook duidelijk. ik stelde voor mezelf ook dat ik 3 maanden zou wachten daarmee. ook al voelde het zo enorm goed. een juiste partner was het wachten waard. ik ging mezelf sterken in grenzen stellen. heel traject om dit zo zelf te doen. ik ging zorgen dat ik het mezelf waard voelde om van te houden. alleen zijn ondanks de emoties en het gemis. hopelijk gaat therapie je brengen wat je zoekt!