Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Wat een leuke avond had moeten worden.

Een paar weken geleden had ik een etentje bij een goeie vriendin die wat te vieren had. Omdat ik wist dat er champagne geschonken zou worden, besloot ik de metro te nemen ipv de auto. 
 

Na een gezellige avond besluit ik naar huis te gaan. Ik neem afscheid van m’n vriendin en loop snel naar t metrostation. Na een paar haltes stapt d’r n man van middelbare leeftijd in. Hij blijft een tijdje ijsberen. Maar opeens stopt hij en gaat een paar rijen achter me zitten. Op een gegeven moment staat hij voor me met z’n hand op z’n kruis en zegt ‘jij gaat bij mij voelen en ik bij jou’. Ik geef aan dat ik dat niet wil en dat hij weg moet gaan. Maar hij blijft maar aandringen. Na een paar keer aandringen besluit ik hem weg te duwen. Maar in een van de pogingen, weet hij me toch aan te randen. Uiteindelijk kan ik hem toch hard wegduwen, zodat ik de metro uit kan rennen. Maar helaas komt hij ook de metro uitgelopen. Maar  gelukkig loopt hij met een boze blik langs me een, het metrostation uit. 

Bezig met laden...

10 Reacties *

05 februari 2021
Wat een akelige ervaring zeg! Hoe bedenkt iemand zoiets!! Super dat je ermee naar de politie bent gegaan en fijn dat je goed opgevangen word!! Sterkte!
30 januari 2021
Om bij de laatste woorden van N aan te sluiten: bel even met het centrum seksueel geweld 0800 0188. Het is belangrijk dat je snel na zo’n ervaring contact met hen opneemt!
31 januari 2021

Als antwoord op door 33a73443d5994c…

Hoi Philip, dankjewel voor je reactie. Ik zal ook zsm contact met het centrum opnemen. ?
30 januari 2021
Gadver. Het is echt verschrikkelijk dat ze er altijd maar mee weg komen. Maar je hebt gedaan wat je kon. Goed dat je hier bent en er over praat, dat is echt belangrijk! Zorg goed voor jezelf, wees lief voor jezelf, neem je tijd en schaam je niet je hebt super goed gereageerd.
30 januari 2021
Wat heftig! Ben je naar de politie gegaan? Hoe gaat het nu met je? Heb je iemand met wie je kan praten? Heel veel sterkte?? Liefs ?
31 januari 2021

Als antwoord op door 130334d79d6740…

Hoi Marina, lief dat je zo reageert. Het gaat naar omstandigheden goed met me. Ben naar de politie gegaan. Helaas had de ret de beelden al gewist. Ik kan gelukkig goed met m’n familie er over praten.
31 januari 2021

Als antwoord op door 130334d79d6740…

[~2278] Gelukkig dat je er over kan praten❤️
30 januari 2021
Jeetje wat heftig zeg! Ben je hiermee naar de politie gegaan? Misschien zijn er wel camera beelden en kunnen ze hem vinden. Of is dat iets wat je niet wilt?
30 januari 2021

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik ben wel naar de politie gegaan om aangifte te doen. Alleen toen waren de camera beelden al gewist. Dus kon de politie niks doen helaas.
30 januari 2021
Walgelijk !!!