Mijn keuze
Nadat ik afgelopen woensdag tijdens een tentamen last kreeg van herbelevingsgedachten wat leiden tot een paniekaanval, heb ik een knop doorgehakt. Ik ga minder vakken volgen op mijn school. Dit kan gelukkig op de school waar ik nu zit en ik kan daardoor meer aan mezelf denken en beter de verwerkingstherapie volgen. Ik vind het wel jammer want ik slaag dan een jaar later dan mijn vrienden, maar ik ben ontzettend blij dat ik dit heb gekozen. Soms moet je een stap terug doen om je doel te kunnen halen.
Bezig met laden...
3 Reacties
Goed dat jullie iig niet hebben hoeven opgegeven! Zet em op al is t op een lager pitje, voor jou toekomst, dus niet teveel vergelijken met anderen die lopen niet in jou schoenen, laat je niet kisten. Werk goed aan jezelf, daar is dr maar een van namelijk. *thumbsup :)
Tijd nemen is oke. Ik ben 28 en nog steeds niet klaar. Ik vind mijn mentale gezondheid belangrijker. Je bent de baas over je eigen leven. Je bent het waard!
Hoi Scorpio, soms moet je inderdaad een stapje terugdoen om weer vooruit te komen. Goed dat je jezelf voorop stelt, want dat is wat ik hier uit lees. Ik vind het heel vervelend voor je dat je last hebt van herbelevingen en paniek. Heb je daar hulp bij, kun je bij een hulpverlener terecht?
Goed dat je aan jezelf denkt. Jij bent degene die goed voor jezelf moet zorgen. Dat doe je, dus complimenten. Heel veel sterkte!