Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

mishandeling, stalking, diefstal

Hallo, ik ben mishandeld door mijn vader. En seksueel grensoverschrijdende opmerkingen gemaakt. Hij heeft geld van mijn rekening gehaald. Verder ben ik opgelicht door hem en mijn nicht en 11000 euro lichter door een opname in een Duitse traumakliniek. Daarna werd ik gestalked door mijn nicht. Zij inmiddels overleden. Ik zocht hulp voor traumaverwerking, maar die krijg ik niet. Morgen ga ik met de politie praten over aangifte. Het is meer dan 2 jaar geleden. Ik ben bang. Contact met slachtofferhulp heb ik al gehad. Zij zeiden dat ik geen getuigen heb en dus niets kan doen. 

Bezig met laden...

5 Reacties *

11 november 2021
Ik heb in inmiddels traumabehandeling. Ik weet niet in welke groep ik het moet plaatsen, want ik heb met psychische en fysieke mishandeling te maken gehad, met stalking door een patiënt, oplichting en stalking door familie, een narcistische ex die me non stop bedreigt met deurwaarders. Ik heb seksueel grensoverschrijdende ervaringen meegemaakt met mijn vader. Jk kan bijna in alle groepen reageren.
06 januari 2021
Traumaverwerking wordt geweigerd al 4 jaar
06 januari 2021
Beste Ram77, Aangifte doen kan altijd. De politie kan dan bepalen of verder onderzoek gedaan kan of moet worden. Zij kunnen jouw vader "horen". Voor traumaverwerking kun je als je dit nog niet gedaan hebt via jouw huisarts kijken of er hulp en/of therapieën zijn die passend en/of geschikt zijn. Heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs
06 januari 2021
Dank u. Ik heb dit misschien in de verkeerde groep gepost?
06 januari 2021
Stay strong