Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Woeden

Ik ben zo kwaad 

 

Heb de dag dat ik hulp het gezorgd opgezocht en dat was in juni ben nog aan het scheeuwn om hulp 

Ik ben zo klaar met vechten ik kan het niet alleen  

Gaat iemand mij ooit helpen gaat iemand mij begrijpen en verder helpen ik word gek 

En ben ook zo kwaad op de man die me het heeft aangedaan hij heeft een "leuke avond " gehad en mij leven is kapot 

 

Ik mis me zelf 

 

Sorry het moest er echt even uit 

 

Bezig met laden...

15 Reacties *

19 december 2020
Of er nog meer pijn aankomt dan die je nu al ervaart, is een vraag. Ik begrijp wel dat je daar bang voor bent net zoals al die andere herinneringen en belevingen. Het is erg herkenbaar wat je schrijft. Heb je lieve mensen om je heen waar je eens even bij kunt uitblazen als het even niet gaat? Delen is dan ook helen.
18 december 2020
Ik ben gewoon op en het iedee dat er nog meer pijn aan komt is vreselijk ik wil niet dat hij nog zo veel invloed op me leven heeft hij is me waarschijnlijk al lang vergeten en ik zie nog elke keer dat ik knipper met mijn ogen zijn gezicht nog bij elke knuffelen of aanraking van een man zijn gewicht en geur reuk en voel
18 december 2020
Onder gevoelloosheid zit (bevrijdende) boosheid en daaronder pijn, maar die zo erg, dat jij je daar (nog) voor afsluit. Er is absluut een oplossing, daar geloof ik in
18 december 2020
Dat is duidelijke taal! Je hebt een paar dagen geleden ook een stuk geschreven als ik me niet vergis. Heel praktisch, heb je op de site van PSYTREC gekeken? Ze geven daar ook aan wat de wachttijd is. In ieder geval niet de termijnen waar jij nu mee zit. Misschien dat Jorien en Marina je ook raad kunnen geven.
18 december 2020
Heel lief maar ik heb maar 3 emoties kwaad angstig en gevoel loos
18 december 2020
wonderlijk, maar mooi
18 december 2020
we hebben elkaar nodig. jij helpt mij hier weer mee.
18 december 2020
dat dat zeker gebeurt
18 december 2020
het zou raar zijn als je hier niet doorheen komt, ik voel dat je dat kunt
18 december 2020
ik zou willen dat je hard kunt brullen van verdriet
18 december 2020
dat hielp bij mij wel iesiepietsie, een begin van een beetje
18 december 2020
kun je niet op kussens slaan of heftig stampen?
18 december 2020
daarom dat je bijna stikt
18 december 2020
je zou hem kunnen vermoorden, maar dat sta jij jezelf niet toe
18 december 2020
Ik begrijp het, het is goed