de zoveelste keer
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden.. de details krijg ik niet eens op papier. details zijn ook niet belangrijk, het is gebeurd...
Helaas was het een bekende, niet in de positieve zin. Dat wat er afgelopen week is gebeurd, is al eens eerder gebeurd. Toen was het een jaar geleden. Alles was het zelfde behalve de locatie. Ditmaal ben ik aangevallen in mijn eigen huis, in mijn eigen bed. Ik heb er nog niemand over durven vertellen, bang dat ze me misschien niet geloven. Maar op dit moment voelt het nog heel echt. Alsof het een paar minuten geleden gebeurd is. Ik voel me nog net zo vies, net zo machteloos en de pijn is nog net zo echt.
Momenteel zoek ik iemand die mijn verhaal aan wil horen, er voor me kan zijn en die me begrijpt. Ik ben nieuw op deze site maar hoop hier de juiste hulp te vinden.
Xx Lientjee
5 Reacties
Hai Leintjee,
Wat heftig lieverd! Wat goed dat je je verhaal hier deelt. Er is ook een besloten groep die veilig is om je verhaal kan delen. Ook kan je altijd een Prive berichtje sturen om even met iemand te praten van ons❤️ Sterkte?
ik ben nieuw op deze site, ik heb me aangemeld voor de besloten groep en zou graag mijn verhaal doen
[~2243] Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Je vindt deze rechts bovenin het scherm bij het envelopje.
Stay strong.
Ik wil even toevoegen, deze verkrachting die gebeurde nadat ik gedrogeerd was, was de zoveelste keer. Mijn eerste keer was een verkrachting en zo volgde er nog een aantal. Ik ga binnenkort naar een psycholoog en hoop het daar een beetje een plekje te kunnen geven.
De eerste keer was voor mij al 10 jaar geleden.