Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Met mijn ervaringen help ik nu anderen

Dag lieve vrouwen,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: mijn eerste seksuele ervaring was een verkrachting. Ook een paar jaar later gebeurde het mij nogmaals. Inmiddels zijn we 20 jaar verder en heb ik door de jaren mijn eigen helingsproces doorlopen. (o.a. boekenkasten vol met zelfhulpboeken heb ik doorgewerkt en de nodige hulpverleners versleten). Ik voel het als mijn missie om andere meisjes/vrouwen te helpen door dit proces heen. Ik weet tenslotte hoe rot je je kunt voelen! En ik wens iedereen toe om er beter uit te komen.

Ik heb me de afgelopen 3 jaar laten opleiden op het gebied van coaching. Met mijn eigen ervaring en de skills die ik heb geleerd, start ik met het begeleiden van vrouwen. Ik ben enorm dankbaar dat ik met mijn eigen ervaring nu iets moois kan doen. ??

Veel liefs,

Nancy

Bezig met laden...

2 Reacties

14 december 2020

Beste Nancy
Uitgaande van de meest goedbedoelde intenties ben ik niet gelukkig met jouw initiatief op deze site. Het is een lotgenoten initiatief dat de stap naar hulpverlening maakt.
We weten maar al te goed hoe problematisch de hulpverlening aan mensen die geconfronteeerd zijn met seksueel misbruik of seksueel geweld. Weinig therapieën bieden een adequate oplossing en onderbouwen hun resultaten. Veel slachtoffers shoppen vele jaren bij vele therapeuten met alle gevolgen van dien.
Laten we het hier houden bij lotgenoten ondersteunen lotgenoten.

14 december 2020 (bewerkt)

Hoi [~220] bedankt voor je oplettendheid, ik heb [~2238] een prive bericht gestuurd met de vraag om de strekking van haar post anders in te steken.