Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Rijinstructeur met andere plannen

Hoi allemaal, ik ga jullie mijn verhaal vertellen. Dit is gebeurd 3.5 wk geleden. Ik was geslaagd voor mijn rijbewijs, (tijdens rijlessen had ik een goede band met mijn instructeur qua gesprekken voeren) naderhand vroeg hij mij om nog een keer af te spreken om weer gewoon wat te praten en ik mocht dan rijden zonder L en zouden we wat gaan eten om te vieren dat ik in 1x geslaagd was.  Ik heb eigenlijk alleen 1 vriendin vertelt dat ik nog met hem ging afspreken omdat ik bang was wat anfere ervan zouden denken. De afspraak begon normaal, ik ging achter het stuur en stukje rijden, ik vroeg waar we gingen eten maar hij gaf aan eigenlijk geen honger te hebben. We spraken wat en voor ik het wist vroeg hij me te parkeren op een afgelegen parkeerplaats. Ik voelde een heel raar gevoel vanbinnen het voelde totaal niet goed dat ik daar stil stond. Oppeens zag ik de andere kant van hem. Ik vroeg wat we er deden en hij zei je mag me trakteren op iets anders. Ik raakte in paniek en zei dat ik geen erotische dingen wilde, hij heeft vrouw en kinderen ik zelf verloofd met mijn vriend. Ondertussen trilde ik en keek ik alleen nog maar vooruit. Hij probeerde me te kalmeren met de woorden ik heb respecteer jou maar ondertussen begon hij mij te zoenen ;(  ik probeerde me weg te trekken maar hij hielt mijn hoofd vast niet veel later zat hij ook aan de rest van mijn lichaam en trok hij mijn broek uit. Ik riep  nog  in schock "we gaan niet neuken" maar voor ik het wist zat hij in me zonder condoom en zijn sperma half in mij. Ik wist op het moment niet wat ik kon doen omdat ik in schock was, ik durfde niet uit de auto te gaan omdat het donker en afgelegen was en mischien zou hij me wat aan doen.  Op de terug weg besefte ik nog niet wat er gebeurt was en was ik een zombie van binnen. Na 2 weken heb ik mijn verhaal voor het eerst verteld aan mijn vriend en oudersm iedereen was in schock maar tegelijk begrepennze niet waarom ik met hem afsprak. Ik voelde me zo dom en schuldig terwijl ik dit helemaal niet wilde.  Inmiddels gaat het iets beter met me ookal denk ik er nog dagelijks aan. 

Bezig met laden...

10 Reacties *

08 december 2020
Hoi Edwin, ik heb zeker contact gehad met de politie, alleen van een echte aangifte gaat het niet komen omdat ik al weet dat ik (mocht dat komen) de rechtzaak niet zou winnen omdat ik niet genoeg bewijs heb, buiten dat moet ik dan mischiem 2 jaar in stress en spanning leven. En die gesprekken zouden heel zwaar en in detail zijn. Gelukkig staat er wel een melding nu in het systeem en als er nog iets soort gelijks komt neemt de politie nog contact op.
08 december 2020
Hoi Liesie. Wat verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken. Je bent slachtoffer van een misdrijf. Hij had nooit tegen je wil in zo mogen behandelen. Ik snap dat je bedenkt waarom dat je met hem afgesproken hebt, maar je bent op geen enkele manier mede verantwoordelijk voor wat er gebeurd is. Je hebt nee gezegd. En zo je grens niet respecteren is een misdrijf. Ik zou je in overweging geven om aangifte te doen. Dit gedrag duidt er op dat hij dit vaker doet in mijn optiek. Bespreek het met de politie. En zoek hulp om dit achter je te laten. Daar heb je professionele hulp bij nodig. Je hebt je verhaal bij je familie en hier gedaan en dat is knap. Ik wens je heel veel sterkte. We zijn er voor je. Groet. Edwin
08 december 2020
Oh wat erg! Wie was het? Welke rijschool bedoel ik? Ik moet ook mn rijbewijs nog halen, dit is dus letterlijk een reden waarom ik dat nog niet gedaan heb. Heb zelfs overwogen bij een dame te gaan lessen. Wat tegenwoordig las ik paar weken geleden ook geen verschil meer maakt! Zo raar dan heeft ie alles wat een man verdienen kan, vrouw, kinderen, eerlijke baan, alles, waar haalt ie t gore lef vandaan t leven van een ander dusdanig te verstoren?! Ondankbare hond. Heel eng dit. Echt niet normaal. Wel aangifte doen hoor please... ? Tuig is het! Alles goed, maar toch als een crimineel gedragen. pff ze gebruiken hun "goede status" alleen maar als rookgordijn! T betekent allemaal geen ene rotmoer voor ze anders zou men zich wel gedragen ernaar. #boos Liefs en sterkte Mmizu
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hey, dit is in Rotterdam, tijdens lessen heeft hij zich ook nooit misdragen. Als je je beter voelt bij een vrouw moet je dat doen, iedergeval spreek nooit buiten lessen om af en zorg dat je telefoon in je broekzak zit ect. Bij mij lag die achterin de auto in mn jas. Ik wil je zeker niet ontmoedigen en begin gewoon aan je rijbewijs. Maar pas op er zijn wolven is schaapskleding op deze wereld, alles is bij de politie bekend, echte aangifte heeft alleen geen zin omdat ik het niet zou winnen door te weinig bewijs.
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Nog een tip, als je begint met lessen. Plan je lessen overdag in als dat mogelijk is. Overdag durven ze niet als iedereen op straat is ;) succes
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi Liesie , bedankt voor je reactie. Ok, dat is wel ver. Ja heh zal ik waarschijnlijk wel doen, mocht ik mn scepticisme n keer overwinnen. K heb wel een keer proefles gehad van een man, maar kreeg gelijk al zo een rode vlag gevoel toen hij me af zette op t treinstation en niet wilde dat ik uitstapte nog. Ik nog braaf wachtten tot hij uitgepraat was. Snap niet wat ze in hun hoofd halen soms. Controlerend en/of manipulatief. Moet daar echt niets van hebben als k er geen baat bij heb. Ik stap al liever niet bij een vreemde in de auto eigenlijk. Dat alleen al vind ik nu een stressvolle gedachte als ik lessen weer op zou willen pakken. Lastig, maar logisch dat j j jas op de achterbank had gelegd, je vertrouwde hem vast, na al die lessen goed gedrag. T idee dat hij dit vast vaker doet of heeft gedaan, vind ik echt erg. Voor zn vrouw ook, of erger dat zij dr gwn van afweet en ok is met dr man de verkrachter?! Ja snap ik met aangifte bedoel ik dan ook, een melding op zn minst. Tsja als hij leuk is en vrijgezel en mijn leeftijd, zou ik vast ook nog een keertje "vriendschappelijk" een rondje door de stad lopen, overdag (!) inderdaad , zo van: "ik voeg je wel toe op facebook" we spreken dan nog wel een keer wat af. Dat kan je jezelf niet kwalijk nemen, toch? Was hij rond jou leeftijd eigenlijk? of veel ouder? groetjes, mmizu
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~1284] ja blijkbaar ging het al niet lekker met zn vrouw/vriendin of waren ze al niet meer samen. Ik ben 19 jaar hij 36, dus 17 jr ouder. Als persoon vond ik hem onder lessen gewoon leuk en aardig beetje vriendschappelijk gevoel dus ik had ook geen reden om hem niet te vertrouwen. Goorste vond ik nog dat die in mijn oor fluisterde terwijl die het deed" ik vond je al leuk vanaf dag 1" ?
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

oww neeeh! [~2220] omygosh, t spijt me zo voor je, zo jong nog. Dit is echt zo zwaar niet jou schuld! Laat je niets wijsmaken hoor. Ja tuurlijk, een leraar zoals een leraar-leerling vertrouwensband, dat is normaal. Misselijk dat hij daar dus misbruik van maakt. Altijd die oude mannetjes die denken dat t ok is zichzelf zomaar op te dringen bij een net legale meid. Ja t zal best in zn fantasie. Kan beter fantasie blijven. Midlifecrisis gasten, Doeg! (ongeacht leeftijd dan nog had hij moeten stoppen wanneer je niet wilde) Men zou V.O.G: verplicht moeten stellen voor ouders die rij-instructeurs inschakelen. "Heeft u ook een verklaring van goed gedrag voor mij, graag, voordat mn dochter bij u in de auto stapt!" Of iets soortgelijks wat er uit blijkt dat iemand geen zeden-deliquent is. weet ik t. Hopelijk heeft die kerel geen dochters op te voeden, want karma is me toch een b*tch! Wie weet doet hij na een gevangenis straf of terechtwijzing of iets wel beter zn best zn meiden/vrouwen te beschermen van types als hemzelf. Zn rij-instructeur licentie zou ook moeten worden afgenomen, dat is geen baan voor hem. Beter niet met vers uitgepuberde jeugd omgaan. Rot toch op joh! Vieze gast. pff.. weer boos! Meisje, Houd je goed heh. Laat dit je niet van de rails afbrengen. Blijf gefocussed op de mooie goede en positieve dingen in je leven, die nog mogen komen en hopelijk zullen slechte situaties zoals dit, de beste momenten niet overschaduwen. Of beter jou niet overkomen! Maak er wat van nog... :) Veel goeds en liefs toegewenst
08 december 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~1284] dankjewel, ja hij had ook een fantasie over mij. Hij zei zoiets als dat hij had gedroomd dat we op zo n plek samen waren *kots , gelukkig heeft hij geen dochters maar zonen, niet te hopen dat hun dezelfde sexuele dingen doen bij meiden later. Hoe oud bent u/jij? Ik zou ook wel graag met u/jij willen spreken in persoonlijle chat aangezien u/jij hier ook bent met een reden denk ik ;) laat maar weten of u/jij daar interesse in heeft
08 december 2020
Zojuist je verhaal gelezen. Wat heftig voor je dat hij je in deze situatie heeft gebracht. Wat zul je angstig geweest zijn op deze afgelegen plek. Voel je alsjeblieft niet schuldig. Je hebt niets fout gedaan. Hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Wat goed dat je wel hebt gedeeld met je vriend en ouders. Ik hoop dat de beelden zich niet aan je blijven opdringen. Mocht dit wel het geval zijn, hoop ik dat je hulp zoekt. Fijn dat je hier deelt! Hartelijke groet, Jorien