Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Brief

Ik heb deze brief geschreven met hoe ik me nu voel. Mijn moeder heeft me ooit vertelt dat teleurstelling erger is dan boosheid, want boosheid gaat ooig over maar teleurstelling niet zo snel. Misschien het einde wat heftig, maar het is hoe ik me nu voel.

Bezig met laden...

5 Reacties *

15 november 2020
Ik heb de post wel voorbij zien gaan, maar nog niet gelezen
14 november 2020
Hartstikke goed. Wil je met ons delen welke therapie je hebt gekozen. Daarnaast; heb je de posts van Marina gelezen en haar ervaringen in het RTL4 programma Geraldine en de vrouwen?
14 november 2020
Je brief heb ik gelezen. De laatste zin spreekt boekdelen. En er is meer dan boosheid of teleurstelling. Mild gezegd: je zit niet lekker in je vel nadat iets heel ingrijpends is gebeurd. Tussen de regels lees ik ook dat het al een hele poos geleden was. Is dit de eerste keer dat je dat je dit gevoel deelt? Hen je hier al eens met je huisarts over gepraat? Als je dat niet wil, bel dan met iemand van Slachtofferhulp. Zij begrijpen erg goed hoe jij je voelt en kunnen je erg goed op een spoor zetten Wat je het beste in jouw situatie kunt doen. Denk er niet te gemakkelijk over!
14 november 2020

Als antwoord op door 33a73443d5994c…

Ik heb gesprekken met 1 van de medewerkers van slachtofferhulp. En ik ga binnekort beginnen met een intensieve therapiesessie. Als dat niet werkt ga ik zeker verder kijken, dankuwel voor uw feedback en tips.
14 november 2020
Ik zie nu dat je de brief niet goed kan lezen. Hierbij hopelijk de brief