Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Opgelicht marktplaats phishing

Ik ben vandaag opgelicht op marktplaats. Mijn bankreking was gehackt waardoor (gelukkig) maar 150 euro totaal is afgeschreven ik had meteen contact met de bank en alles laten blokkeren. Toch voel ik me eigen hier supper slecht over en weet niet zo goed hoe het nu verder moet. Ik heb deze week ergens een afspraak met de politie om aangifte te doen. Ook moet ik mijn inloggegevens opnieuw instellen bij de bank en ben toch bang dat de oplichter nogsteeds toegang heeft tot mijn bank, en dat er toch nog meer afgeschreven is. Ik weet nogmaals niet zo goed wat ik verder nog moet doen. kan iemand mij hier alstjeblieft bij helpen.

Bezig met laden...

4 Reacties *

12 oktober 2020
Bij mij duurde het 3 weken voordat ik het terug had maar enorm blij.Het overkomt mij niet nog een keer
12 oktober 2020
Wat fijn voor je Boogschutter heb het ook gelijk gedaan maar niets terug gehad
12 oktober 2020
Hallo, Niet te lang wachten met aangifte doen.Als het goed is heeft de bank al je rekeningen geblokeerd en je pas.Zo kan er niks meer gebeuren.Je krijgt een nieuwe pas en code.De bank gaat kijken of het geld terug gestort kan worden.Bij mij is dat gelukt het ging om een bedrag van 345 euro.Herken het gevoel maar het komt weer goed.Welke naam gebruikten de oplichters?Bij mij ook via marktplaats.
12 oktober 2020
Wat vervelend voor je, succes en sterkte