Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Mishandeling

Geweld , buitensporig mishandeling door motoragent. Veel pijn nog steeds ondanks morfinegebruik. Letsel : Zenuwbeschadiging Rug , Klapvoet . Verjaring gestuit wegens , aankomende Rechtszaak. Er is nog meer aan de hand jaren daarna . Narcistische moeder. Afstand van familie helaas moeten nemen . vindt ik dit wel erg . Maar het moest wel voor mijn eigen veiligheid . Volgt nog . Zolang , dit gegeven tijdelijk .

 

Bezig met laden...

3 Reacties *

30 augustus 2020
Beste John Kort en krachtig verhaal, heel triest wat jou is overkomen. Ik hoop dat je wel hulp hebt om alles een plekje te kunnen geven. Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat. Knap en heel moedig om hierover te schrijven. Ik wens je heel veel kracht en sterkte om alles te verwerken. Blijf sterk, blij jezelf. Groetjes Antje ?
27 augustus 2020
Wat erg om te lezen, en zo knap dat jij in zo weinig zinnen toch dat geen waar je mee zit kunt delen. En ik hoop dat je ergens steun van kunt hebben want boven alles komt eenzaamheid ook om de hoek kijken en dat maakt alles net wat ergerr
17 augustus 2020
Beste John, wat kun je in 6 regels schrijven. Het is pijnlijk zowel fysiek als psychisch wat jij allemaal ervaren hebt. Op meerdere fronten heb je je natrekken thuis gekregen. Ik verwacht dat je goede professionele hulp krijgt en dat je een aparte mensen om je heen hebt, die je liefhebben. Kunnen we nog iets voor je betekenen, schrijf maar!